Gå til innhold

Stakkars jente! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Men serriøst, er det normalt å ikke glede seg over svangerskapet?

jeg skjemmes og er flau, og er stort sett alene om svangerskapet mitt..

Blir trist å gå igjennom dette nesten helt alene."

tatt fra bloggen til ung mor som er gravid igjenn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som ikke gleder seg over svangerskapet.. Nå har ikke jeg lest bloggen, men kun utifra det du har kopiert, så burde hun kanskje ikke blitt gravid da.. Eller tenkg seg om litt flere ganger i det minste..

Skrevet

jeg er fast leser av bloggen, fulgt med siden første svangerskapet!

hun virker som en god mor! :)

hun ble vissnok gravid på p sprøyten.. du kan lese litt her : www.mariannehansens.blogg.no (håper det er lov å legge ut blogg linker her)

Skrevet

Oj det var ikke oppløftende til ei som er blitt gravid . Da må du fokusere på tiden nå og fremover..

Jeg Anbefaler deg å snakke med ei jordmor eller om det er lege du skal til svangerskaps kontroll hos som igjen kan gi deg rekvisisjon til pykolog i familievernkontoret. Jeg fikk selv hjelp da jeg gikk gravid med min første..

Da bodde jeg i Oslo og takket være ett super system fikk jeg hjelp til å se lyst på ting igjen og fikk gleden tilbake noe som gjorde at jeg hadde en kjempe fin start med den nyfødte!

Det finnes hjelp å få !!

Stor klem

Skrevet

Det kan være helt normalt. Ikke alle som er planlagte gravide og gleder seg med en gang.

I noen tilfeller kan det hende at vedkommende trenger å snakke med noen som har litt kunnskap om sånt. Jeg tenker nå generelt, ikke spesifikt hun bloggeren.

Stjernedryss

Skrevet

Slett ikke en unormal følelse det der. Jeg er en godt voksen dame som ble forlatt av samboer da jeg ble gravid og det ER tøft å gå gravid alene. Jeg VAR flau fordi jeg visste at folk snakket og pratet bak ryggen min, jeg var lei meg og jeg var mye ensom.

Klart jeg gledet meg til babyen og det var mye bra også, men det må være rom for å snakke om de "dumme" og leie følelsene. For de eksisterer for mange og det er langt bedre at man snakker høyt om dem enn at man avfeier dem med at "hun burde ikke bli mor" når det kanskje nettopp er slikt snakk som har gjort at disse følelsene kommer.

Ha litt takhøyde, folkens!

Skrevet

Jeg skjenner meg igjenn i det hun sier, synes det er fint at hun tørr å stå fram med noe så "tabu", ser hun har skrevet flere innlegg som treffer folk i hjertet altså...synes hun virker tøff.

ikke noe rart å føle det slik forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...