Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sikkert et dumt spørsmål, men er førstegangsfødene og har virkelig ikke peiling :-)

Hva er det de gjør når man blir strippet? er det noe man bare kan spørre om de kan gjøre når som helst...? ser at det er flere som har gjort dette rundt uke 35, og det er vel litt tidlig er det ikke? Det er jo meningen at det skal gjøre fremgang på fødsel, og trodde det at fødsel gjerne startet like etter stripping om jeg da ikke tar feil..?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stripping blir ikke gjort før du er moden. Livmoren må som jeg har forstått det da være hele flat og helst ha litt åpning. Dette er en metode som blir brukt til å få fortgang\starte fødsel, og vil ikke bli gjort før du er minst 37 uker. Men de venter som regel til du er nermere termin, evt, på overtid.

Jeg ble strippet med nr to i begynnelsen på uke 38, men d skal også da nevnes at jeg hadde carpetunnel syndrom og hadde omtrent ikke følelse lengre i hendene. Ble strippet på fredag, og riene startet da natt til lørdag. Hadde det ikke virket hadde jeg blitt satt igang den mandagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...