Gå til innhold

Hva syns dere om navnet julius på en gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt forferdelig.

jeg for min del skjønner ikke at folk kan kalle unga sine det..

Gjest Ninja girl
Skrevet

Jeg tenker på apen Julius med en gang, men nå er det ikke jeg som skal bruke navnet. Hvis dere liker det, så bruk det ;)

Skrevet

Vet om en fantastisk fyr med det navnet. Høy, mørk og kjekk, med en flott sangstemme. ;)

Så for meg er det navnet bare gode følelser! :)

Skrevet

Synes Julius er fint, men pga Julius apekatten så kan jeg ikke gå god for det;)

Skrevet

Liker ikke! Men hva med Julian? :)

Skrevet

Her kommer Julius som alle vil se osv osv osv...

Det tenkte jeg!

Skrevet

Jeg synes navnet er fint, men ville ikke kalt barnet mitt det pga apen.

Skrevet

Tenker at det høres litt rart ut. Julian derimot er et fint navn. Om vi får gutt en gang skal han hete det, blir da oppkalt etter bestefaren til samboeren min.

Skrevet

Jeg liker det. Hvorfor er det så mange her inne som alltid skal knytte alle navn til barnetvfigurer? Ikke julius pga apa. Ikke thomas pga toget. Ikke albert pga åberg. Ikke kardemommebynavn som kasper, jesper, jonatan, tobias eller bastian. Ikke teodor pga bamsen. Ikke emil eller alfred. Men det er bare guttenavn det klages på, synes jeg. Julius er pent. Ingen grunn til å reagere som om hi ville bruke navnet fantorangen. ;)

Skrevet

Syns julius er et helt greit navn! Vi bruker det som tullenavn på våres sønn av og til.. Han heter Julian! Så syns i grunn Julian er fines! Men av og til roper vi nulius siden har er sprelsk som en liten apekatt :) hehe

Skrevet

Fint :-) Men Julian er finere, synes jeg.

Skrevet

...Som barn av -80 tallet må jeg nesten stemme Nei til at man bør kalle barna sine Julius altså..hehe :)

Skrevet

Jeg tenker også på Julius.. så derfor ville jeg ikke brukt det.

Men synes navnet er fint.

Skrevet

Passer vel best på en apekatt eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...