Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 De er på sen kveld nå. Et flott par. Syns begge to virker som noen herlige mennesker.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Ser den... Senkveld!! Absolutt en sen kveld her i gården. he he
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Jeg syns også at de virker som herlige og gode mennesker, med bena på jorda
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Ble faktisk litt positivt overrasket av dem. Har egentlig ikke likt Jan Thomas.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Har alltid like jan thomas... han er jålete ja, men han er utrolig jordnær og omtenksom... går aldri ut for å være slem mot folk, han mener kun det beste for dem, og det han sier er som regel noe folk godt kan ta til seg
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har likt Jan Thomas fra første stund. Syns han er kjekk, og er flink med det han driver med. Skulle gjerne hatt en dag med Jan Thomas, fått hjelp til å finne klær, få ordnet håret og sminke. Det ville vært en drømme dag.
Gjest AnneS Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Ja, de er utrolig søte, og JT er genuint opptatt og interessert i alle han møter. Det er en egenskap jeg setter veldig høyt, og gjør at legning og alder på kjæresten bryr meg en viss plass!! De blir nok helt utrolige foreldre, gleder me på deres vegne
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Godt at de ikke tar seg nær av kritikken. Jeg er sikker på at de blir gode foreldre. Kan ikke skjønne hvorfor media har vært så kritiske. Jeg unner de begge to et fantastisk liv. De har så mye godt å bidra med, at kritikk er helt unødvendig. Fy media.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Min tanke var også at de kommer til å bli helt supre foreldre! Håper alt kommer i orden snart så de får de barna de drømmer om
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 Tenker det samme, har egentlig alltid likt JT. Men i dag så man godt at de 2 passer jo ypperlig sammen:) Morsomme var de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå