Gjest Heartbroken Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Jeg er skikkelig kvalm og uggen hele døgnet og sliter med å finne drikke som smaker godt. Før drakk jeg mye Pepsi Max, men det klarer jeg (heldigvis) ikke nå. Jeg prøver meg på eplejuice og Mozell, men det blir fort for søtt. Farris har jeg aldri likt, drikker en del vanlig vann, men ønsker noe med litt smak. Så da er spørsmålet om noen har noen gode forslag til litt frisk, gjerne syrlig drikke?
Aliss Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Vann med isbiter og sitron!!! Veldig forfriskende!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Det eneste jeg klarte å drikke i perioder var eplejuice og farris blandet ca 50/50. Mellom svangerskapene og nå blir jeg nesten kvalm bare ved tanke på å drikke det, men mens jeg var gravid og kvalm var det godt Og ved å drikke det får du i deg både litt sukker og salter som er viktig å få i seg når man spiser lite og kaster opp mye. Jeg er forresten heller ikke så glad i å drikke kun farris, men blandet med eplejuice blir det godt og heller ikke så søtt som eplejuice alene.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Jeg er skikkelig kvalm og uggen hele døgnet og sliter med å finne drikke som smaker godt. Før drakk jeg mye Pepsi Max, men det klarer jeg (heldigvis) ikke nå. Jeg prøver meg på eplejuice og Mozell, men det blir fort for søtt. Farris har jeg aldri likt, drikker en del vanlig vann, men ønsker noe med litt smak. Så da er spørsmålet om noen har noen gode forslag til litt frisk, gjerne syrlig drikke? Sitrusdrikke. Solo, sprite, solrik, appelsinjuice, og en sånn mix av stironjuie, appelsinjuice, sirup og is. Ellers var vel problemet at jeg drakk alt for lite, og dermed ble kvalmere. Merket det at når jeg greide å få i meg nok væske så dabbet kvalmen av noe. Eplejuice spøy jeg i vinkel av. Greide å få i meg et glass melk til kvelds av og til, følte jeg trengte næringsstoffene i den så lite som jeg fikk i meg av ting og tang.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Signeer #4 det drakk jeg MENGDER av altså. Så drakk jeg også helt sinnsyke mengder med vørterøl det var tidenes deiligste dille også så sunt da =)
WildPrincess Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Prøv den ferske norske eplejuicen/ eplemosten som du får kjøpt på grønne flasker eller 3 liter dunker (samme som vin dunker) Den er somregel ikke på langt nær like søt som den vanlige eplejuicen. Ellers så drakk jeg is vann. Frøys ned halvfulle flasker med vann og hadde på kaldt vann sånn at det holdt seg sikkelig kaldt hele tiden
Gjest Ziva Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Ingefærøl, i bøtter og spann 50/50 blanding med farris og eplemost (ikke juice). Sitronte. Kokt vann med en sprut sitron i.
Gjest Heartbroken Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Det er tydelig mye ekspertise på området dessverre får en nesten si, for denne intense kvalmen som aaaaaldri tar pause sliter på, og jeg unner ingen dette. Men tusen takk for mange gode råd, jeg får prøve meg frem til jeg finner noe som smaker:) Hi
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Kuli appelsin var det eneste jeg klarte å drikke. Ikke sunt, men bedre enn ikke noe
MrsMilla Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Jeg er skikkelig kvalm og uggen hele døgnet og sliter med å finne drikke som smaker godt. Før drakk jeg mye Pepsi Max, men det klarer jeg (heldigvis) ikke nå. Jeg prøver meg på eplejuice og Mozell, men det blir fort for søtt. Farris har jeg aldri likt, drikker en del vanlig vann, men ønsker noe med litt smak. Så da er spørsmålet om noen har noen gode forslag til litt frisk, gjerne syrlig drikke? Har gått faktisk mest i vann. Alternativt eplejus med vann eller farris
Linn2007 Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Jeg fikk et tips av jordmor på helsestasjonen om å drikke avkjølt , kokt vann da det ikke er så 'hardt'. Det var godt hjelp i det tipset for meg. Spiste mye grønne epler og lakerolpastiller. Du har min dypeste medfølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå