Gå til innhold

Storfamilier, hvilken bil??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 barn, skal kjøpe meg en 7-seter, men hvilken?

 

Jeg har sett på peugeot 307 sw, mazda 5, toyota corolla verso,

citroen grand c4 picasso, opel zafira.

 

Vi har behov for å bruke sete nr 6 hele tiden, så det bør være lett å hoppe ut og inn i bilen. Må si at opel safira er den jeg liker minst, pga at vi må ta frem alle 3 setene samtidig når vi skal baki, det går jo ikke med en bilstol fastspent hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Ford S-max.

 

Peugeout 807 er også veldig fin synes jeg.

 

4 barn her også.

Skrevet

Vi har tre barn fast, fire barn annenhver helg. Har nettopp kjøpt Ford Grand C-max. Vi så på S-max'en, men fant ut den ble for upraktisk inn og ut av bilen pga de store dørene. Det ble temmelig trangt på p-plassen når vi skulle feste tre av barna og i tillegg smelte 3-åringen døra inn i bilen ved siden av.

 

Takke meg til skyvedører. Hadde S-max hatt det, så hadde den vært perfekt. Så da går vi heller for en litt mindre bil med skyvedører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...