SnekkerPelle Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Sprut morsmjelk opp i nesa på babyen, sjekk tempen og sett evt en paracet. Det går over
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Barn under 2 mnd skal ikke ha feber. Om de får det, skal man ringe legevakt med en gang - (bare for å korrigere snekkerpelle litt) Barn er nesepustere, så du får kjøpe inn litt saltvannsspray om ikke morsmelk i nesen fungerer. Ikke kjekt med syke barn:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har hørt at man skal til lege om de har feber når de er under 3 mnd. Men han har heldigvis ikke feber. Og håper saltvannssprayen virker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå