Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 På 1 år så har jeg kvittet meg med 36 kg!!!!!! JOHOOOO!! Er så ubeskrivelig glad, og må skryte av meg selv. Går jo ikke rundt i hverdagen og skryter, så derfor benytter jeg meg anledningen på en anonymt barneforum. Er fortsatt overvektig ( utrolig, men sant...), men jammen er jeg meget godt fornøyd med et bokstavelig talt lettere liv! Har vært så mye opp og ned i vekt i mange år, men nå er det slutt!! Fra nå av skal vekta gå nedover og forbli der! Min hovedmotivasjon er mitt barn. Jeg vil ikke at det kjæreste og beste jeg har skal vokse opp med en sykelig overvektig mamma, men jeg vil være frisk, rask og aktivt tilstede i barndommen og senere. Tusen takk for at du ville høre på mitt skryt! ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 WOW!!! Gratulerer! Kunne ønske jeg klarte det samme : )
Gjest Heartbroken Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Gratulerer! Du har all grunn til å være stolt!
Gjest AnneS Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Gratulerer!!! Det er en fantastisk følelse! Jeg har selv gått ned 30 kg på under ett år, og det har blitt et helt nytt liv i fht overskudd, utseende og selvtillit
Nikamo Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Gratulerer med fantastisk innsats! Skjønner godt at du er stolt - du fortjener å skryte uhemmet spør du meg
Trio? Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Gratulerer sååå mye - du har vært superflink!!! All heder og ære til deg og den fantastiske innsatsen dette året!! Du kan skryte masse over det der :-))
RWM Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Et ord: misunnelig Vil gjerne kjøpe viljestyrken din
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 TUSEN TAKK alle sammen!! Hever armene i været, og tørker en tåre etterpå!! Er fortsatt tresifret, så jobber hver dag mot mitt mål. :-) HI
Mrs. Kaizer Skrevet 17. mars 2012 #13 Skrevet 17. mars 2012 Så bra! Du er jo kjempeflink! Keep up The good work:)
2 hjertegull :) Skrevet 17. mars 2012 #14 Skrevet 17. mars 2012 Så fantastisk bra! Litt misunnelig, litt rørt, og veldig glad på dine vegne! Du har vært superflink, bare fortsett, for når du ser resultatene er det jo virkelig verdt det! Bare husk at det kan stagnere i perioder, du har sikkert allerede opplevd det, så du må ikke miste motivasjonen av den grunn! Du er super flink! Ha en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #15 Skrevet 17. mars 2012 Tusen takk for så pene ord!! Deilig med skryt når jeg ikke gjør det i det daglige. :-) Ja, vet det stagnerer etterhvert. Jeg raste ned det første halvåret. Siden høsten har det gått veldig sakte, men nå spiser jeg litt annerledes også. I fjor ga jeg meg siste sjansen før en eventuell operasjon ville vært siste utvei. Jeg ville bevise for meg selv at dette SKULLE jeg klare på egenhånd! Jammen dukket det opp en stålvilje, og veien ut av den store kroppen var et faktum! En flott lørdag ønskes dere!! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #17 Skrevet 17. mars 2012 Fantastisk!Du kan være stolt av deg selv!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 17. mars 2012 #18 Skrevet 17. mars 2012 Gratulerer så mye! Du er nok et forbilde for maaange kan jeg tenke meg!
mgel Skrevet 17. mars 2012 #19 Skrevet 17. mars 2012 Gratulerer med vektnedgangen! Trener du eller har du bare lagt om kostholdet? Uansett, det krever mye å klare noe sånt......Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #20 Skrevet 17. mars 2012 Tusen takk nok en gang for mange gode ord! Jeg tar de til meg og lagrer de godt. ;-) Reduksjonen er først og fremst pga kostholdsendring. Trening har jeg først fått til siste 3 mnd ca. Det vil jo gi meg en sterkere kropp og MYYYE større mulighet for å holde vekten. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå