Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Ser ut som jeg nå skal bli jentemamma! Er veldig glad. Hvordan er det egentlig å ha jente i forhold til en gutt, dette har jeg nemlig erfaring med. Skjønner jeg høres litt teit ut her, så det er lov å le. Men hva tenker dere erfarne jentemammaer?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 hehehe.. jeg fikk gutt først, og så fikk jeg jente. Og den store forskjellen ligger i hvordan man skal vaske dem når de bæsjer i bleia Jeg husker jeg stod overfor jentungen helt i starten, og tenkte " hvordan i helvete skal jeg vaske alle disse rynkene og skrukkene rene for bæsj? Så enkelt med gutt, og det vil jeg ha nå også!!!" Men det har gått helt fint, altså
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Umulig å forutse. Nå har bare jeg en jente, så jeg har ingenting å sammenligne med:) Jeg fikk ei råtassjente som er høyt og lavt og ikke er spesielt opptatt av råååsa - passer meg utmerket, men hadde nok tilpasset meg om jeg hadde fått en pyntedukke også
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Som spedbarn er det bare fargen på tøyet og vaskingen av underlivet som er forskjellig. Når de blir litt større blir det gjerne litt mer prinsesser og litt mindre sabeltann, men siden de to eldste her er gutter blir nødvendigvis småsøstre litt påvirket til å like alt fra sabeltann til dinosaurer de også og blir noen tøffe småjenter som tåler en trøkk
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har bare jenter, men har mange tantebarn og det er mange gutter. Syns det er ganske likt på jente og på gutt når de er små. Jeg er ikke så jentete av meg selv, så dolle og dalle er ikke helt meg. Og mine unger er litt gutte/jenter. Hun første har alltid vært opptatt av klær og det å gjøre seg pen. Kan skifte ørten ganger om dagen, det har hun gjort fra hun var bitteliten. men hun andre er en liten jordfreser. Etter noen minutter ute i hagen så ser vi henne såvidt lenger, bare hun ser antydning til jord så må det graves og gudene vet hva hun egentlig gjør. For skitten og svart blir hun, så ikke en jåleberte dette nei. Selv om hun er veldig opptatt av å ha pene kjoler i selskap osv, men de forsvinner fort når selskapet er over.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har to jenter, så fikk jeg en gutt. Etter mange år med barbie dukker, prøver jeg nå å lære meg hvordan jeg skal sette sammen en diger bacugan, å at hulken og spiderman faktisk er kule. Ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå