Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Hadde et uhell i slutten av februar og har vært fullstendig ubruklig etter det, men det var ikke poenget. I dag hadde jeg time hos kiropraktor og han fikk løst opp noen av problemmene, men han sparte noen til neste uke. Samtidlig så har han anbefalt ( satt opp) 4-5 timer til og det har jeg ikke råd til. Siden uhellet allerede har kostet meg endel og gitt meg redusert inntekt. Hva gjør jeg nå? Vente til jeg blir sånn passe før jeg gir meg? Noen som har vært inne i kiropraktor systemet før?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Slettes ikke sikkert du trenger 4-5 timer, men du må regne med minst 3. Det er ikke så rådyrt at du ikke kan få lånt det beløpet med kjente, om du sliter med å betale akkurat nå. Rundt 300 pr. gang betaler jeg, i alle fall. Vil råde deg til å ta i alle fall 3, og se om det gjør susen. Om du ikke gjør det, vil du mest sannsynlig få like vondt igjen snart..
Kliko Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Da har du et prøblem da. Du kan ikke gi deg når du er sånn passe, for da vil det falle tilbake igjen til ille. Du må gå til du er helt bra også enda litt til. Du må nesten bare finne en løsning på det økonomiske. Vet ikke om dette er noe sosialkontoret kan hjelpe med? Evt. nav? Bør jo være noen som kan være med å dekke dette, i og med at du må gå dit. Ring legekontoret å hør med de, vær ærlig og fortell at du ikke klarer det økonomisk. Kanskje kan kiropraktoren være med på en nedbetalingsplan?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Det min virkelig profesjonelle kiropraktor(er vel eneste i Norge med samarbeid med sykehuset her) sier, er at om man kommer fort til kriropraktor etter skade, så trenger man fysio etterpå. Ikke kiropraktor til man er frisk, men fikse det opprinnelige, og så kan fysioterapi ta resten og fikse det Du skal ikke trenge mer enn max 3 timer hos kiropraktoren med en såpass ny skade. Etter det er det pengesuging han driver med. Du har sikkert med en som er flink i sitt fag, men som er litt for glad i penger
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Kiropraktoren som jeg bruker (og som forøvrig også samarbeider med sykehuset, er da helt vanlig at sykehus har en kiropraktor knyttet til seg i dag) sier også at det man ikke klarer fikse på 3-4 behandlinger klarer man ikke fikse med denne type behandling. Han sier det er dårlig etikk av kiropraktorer som får pasienter til å komme både 7 og 10 ganger bare for å suge litt ekstra penger ut av dem. Det samme sider faktisk naprapaten som jeg har brukt en del, max 4 behandlinger sier han. Du får låne pengene da, hadde glatt tatt opp et lønnskontolån i banken for å få de tiltrengte behandlingene for å bli frisk.
ZamZam Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Takk for svar!! Hadde tre problem omeråder og har fått fikset to i dag og regner med at han fikser det tredje på tirsdag, så da skal det jo teknisk sett være ok... Må tilbake på jobb i løpet av neste uke og det blir et helvete å sjonglere kiropraktor, tannlegetimer og ekstra jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå