Gå til innhold

Dere gravide som spiser sushi.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at sushi er ok å spise når man er gravid, men jeg lurte rett og slett på om dere også spiser de derre ferdig pakka sushigreiene man får på dagligvarebutikken.. Kjente jeg ble litt skeptisk til dem jeg, men blir jo litt råflott med restaurantsushi hver dag :P Og jeg har såååå lyst på sushi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg er en av de som er helt hektet på sushi dette svangerskapet, men jeg tar IKKE sjansen å spise sushi fra dagligvarebutikken. Jeg må forvisse meg over at sushien er "gravidvennlig". Blir dyrt...men er så godt!

Skrevet

Åh.. Det var det jeg fryktet :P

Skrevet

Jeg spiser sushi fra reima 1000

Skrevet

Jeg spiser de fra butikk. Er strenge regner på det, så dersom det er samme dagen de kommer til butikken og det ikke er tunfisk i samme pakke så spiser jeg det.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men i Oslo er det mange steder butikk sushien er MYE dyrere enn restaurant sushien, fordi det koster mye å levere visstnok.

Mange steder du får en dagens meny til 79 kr og på butikken koster det gjerne 145,-

Skrevet

Jeg bor på det blide sørlandet :) Får se om jeg finner noe god sushi i morra ;) Mor har hjemme alene helg og fortjener å koooose seg når barna er i seng :)

Skrevet

Jeg spiser sushi fra butikken:) Nam nam

Skrevet

Har bare spist hjemnelaget siden jeg ble gravid. Men det er litt i overkant hysterisk kanskje..

Skrevet

Spiser ikke sushi fra butikk. Men gjør gjerne ikke det når jeg ikke er gravid heller. Syns det er for dyrt med for dårlig kvalitet. Trå fisk, tjukk og søt ris. Og ikke ferskt nok. Holder meg til rimeligere lunsj-deals o.l. på sushirestaurant. Ellers er det jo veldig godt å kjøpe Salma da. (Evt. Finest eller Frøya) Skjær opp i tynne sashimi biter, strø over litt hakket vårløk og kanskje sesamfrø. Lag en saus av like deler sitron og soyasaus. Ha en teskje soyaolja, evt. noen dråper sesamolje i sausen. Server salmaen med oppskåret avokado og sausen ved siden av. Nydelig! (Og før helgen er ofte salma på tilbud dersom det er kort tid til den går ut på dato.) Dette er ofte fredagskos hos oss.

Skrevet

Her går det enten i restaurantsushi eller så lager jeg selv.

Og det gjelder enten jeg er gravid eller ikke, butikk-sushien smaker jo bare dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...