Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke helt alle forskjellene mellom manduca og angelpack, de er veldig like, men manducaen har mulighet til å stramme øverst på skulderstroppene, det gjør at det er mulig å "heise" babyen høyere opp uten å ta av seg selen eller knote så mye. (Jeg prøver ikke å overtale deg til det ene eller det andre altså, bare nevner en forskjell jeg la merke til at ei annen i bæreglede-butikken kommenterte når hun sto og vippa mellom manduca og angelpack, hva hun landet på aner jeg ikke.)

Så noen med close-carrier og den så også veldig fin ut å bære nyfødte i, akkurat som mange her sier. Beco leste jeg et sted at kunne bli litt varm, men jeg har ingen erfaring med den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad for informasjonen dere kommer med!

Det er så vanskelig når man ikke har mulighet til å prøve før man kjøper. Alt kan jo se bra ut på nettet. Og så legger man jo litt penger i det også, så greit å vite litt på forhånd :)

Skrevet

Vurderer du sele er Beco god altså:) Jeg er kronisk klønete, og synes det er helt topp at man kan sette i barnet, også ta på selen. Særlig når jeg skal bære på rygg... Også en fordel når man bytter på å bære- bare å lange over som en ryggsekk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...