cent Skrevet 20. mars 2012 #26 Skrevet 20. mars 2012 Jeg husker ikke helt alle forskjellene mellom manduca og angelpack, de er veldig like, men manducaen har mulighet til å stramme øverst på skulderstroppene, det gjør at det er mulig å "heise" babyen høyere opp uten å ta av seg selen eller knote så mye. (Jeg prøver ikke å overtale deg til det ene eller det andre altså, bare nevner en forskjell jeg la merke til at ei annen i bæreglede-butikken kommenterte når hun sto og vippa mellom manduca og angelpack, hva hun landet på aner jeg ikke.) Så noen med close-carrier og den så også veldig fin ut å bære nyfødte i, akkurat som mange her sier. Beco leste jeg et sted at kunne bli litt varm, men jeg har ingen erfaring med den.
K_77 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #27 Skrevet 20. mars 2012 Er så glad for informasjonen dere kommer med! Det er så vanskelig når man ikke har mulighet til å prøve før man kjøper. Alt kan jo se bra ut på nettet. Og så legger man jo litt penger i det også, så greit å vite litt på forhånd
Balder911 Skrevet 21. mars 2012 #28 Skrevet 21. mars 2012 Vurderer du sele er Beco god altså Jeg er kronisk klønete, og synes det er helt topp at man kan sette i barnet, også ta på selen. Særlig når jeg skal bære på rygg... Også en fordel når man bytter på å bære- bare å lange over som en ryggsekk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå