Gå til innhold

Kveldens The voice tråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem syns dere bør gå videre av de to her da?

Jeg syns han med brillene, han andre er bare klein!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han Sørum har jo faktisk deltatt i MGP og greier, og er vel i så måte en etablert artist. Synes det er litt rart at han deltar i denne konkurransen i utgangspunktet.

Men når det er sagt, så hører jeg ikke egentlig på programmet - det bare står på i bakgrunnen her, så jeg burde vel ikke uttale meg ;)

Skrevet

Rett mann som gikk videre! :)

Skrevet

Sørum deltok ikke bare, han vant... Hvor han ble av skjønner ikke jeg, flink fyr, men tydelig at noe mangler siden ingen har hørt om han siden...

Skrevet

Faktisk synes jeg Knut Anders gjorde det best i dag, men helt ok at han ga Marius sjansen istedet.

Gjest yrild
Skrevet

Hele poenget med the Voice er at gode artister deltar, også de som har gort "store ting".

Synes det er det kule jeg. Slippe å se på halvgode tenåringer..

Skrevet

Hvem heier dere på her da? Odd Einar her :)

Skrevet

Hele poenget med the Voice er at gode artister deltar, også de som har gort "store ting".

Synes det er det kule jeg. Slippe å se på halvgode tenåringer..

Jeg har visst ikke fulgt skikkelig med i timen, for jeg trodde det var litt sånn Idol/X-faktor greie jeg ;)

Gjest yrild
Skrevet

Anette Vedvik er den som har imponert meg mest ihvertfall :-)

Skrevet

Never mind, fant det ut :)

Skrevet

Synes Knut Anders var best. Han hadde en stemme jeg likte svært godt, og glad hun brunetta gikk videre :)

Skrevet

Jeg får helt hetta av Yosef. Klarer ikke å ta han seriøst. Kan ikke fatte og begripe at noen artister ville valgt han som mentor!

Skrevet

Synes the voice duellene er rimelig kjedelig, 3 stk på en time...blææ :( Men de synger bra når det først skjer :P

Jeg kan heller ikke begripe at de vil ha yosef som mentor- for en tulling. Er jo aldri seriøs.

Skrevet

Selvfølgelig må det komme noen som kommer med bare negative uttalelser.. OOHHH. Kjenner jeg blir så irritert når det er så mye negativitet... :P

Det er gøy og diskutere og dele meninger på en saklig og god måte. Unødvendig den siste kommentaren #13

Blir bare så oppgitt noen ganger når folk ikke klarer og skrive noe positivt.. Ihvertfall i en slik tråd...

Skrevet

Alle de rette har gått videre til nå! :)

Skrevet

Mitt eneste innspill i denne tråden, og det eneste jeg klarer å fokusere på når jeg ser på The Voice, er at Magne Furuholmen er hur heit som helst.

Skrevet

Jeg syns Sondre er flott jeg :)

Skrevet

Mitt eneste innspill i denne tråden, og det eneste jeg klarer å fokusere på når jeg ser på The Voice, er at Magne Furuholmen er hur heit som helst.

Hahaha, tenker det samme!:)

Skrevet

Selvfølgelig må det komme noen som kommer med bare negative uttalelser.. OOHHH. Kjenner jeg blir så irritert når det er så mye negativitet... :P

Det er gøy og diskutere og dele meninger på en saklig og god måte. Unødvendig den siste kommentaren #13

Blir bare så oppgitt noen ganger når folk ikke klarer og skrive noe positivt.. Ihvertfall i en slik tråd...

Klapp igjen a, her snakker vi om The Voice, ikke om negativitet og positivitet. Hold deg til tema eller stikk til kranglesiden. (hmm etter det innlegget her burde jeg pelle meg dit sjøl) anyway, enig med hun over her, Magne Furuholmen er Mr hot hottersen

Skrevet

Er en liten skapfan av Sondre selv, men ja, Magne Furuholmen er ikke så verst. Gi meg gjerne en 'bæta' av Øyvind Munn også. (heter han Øyvind?) ;)

Skrevet

Øyvind er hot ja. Men sykt hØy da :)

Skrevet

Han ser ut som en kjempe noen ganger :) Men han virker så utrolig hyggelig, også er han så kjekk!

Skrevet

Jeg gadd nesten ikke å følge med i dag. Ble alt for få artister og dermed kjeelig

Skrevet

Synes the voice duellene er rimelig kjedelig, 3 stk på en time...blææ sad.png Men de synger bra når det først skjer tongue.png

Jeg kan heller ikke begripe at de vil ha yosef som mentor- for en tulling. Er jo aldri seriøs.

Helt enig ang tiden, håpet d skulle være mer sang og mindre prating. Første halvdel, så var d vel bare en sang... Kommer til å ta evigheter å gå igjenom alle di 28 duellene. Kunne godt tenkt meg at di ikke viste når di øva, mer moro å se bare ordentlig, pluss at det hadde spart tid og vi kunne heller sett fler dueller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...