Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Var på lekeland med ei bekjent i går, vi hadde begge med våre døtre. Min er 8 mnd og hennes er 6 mnd. De satt i ballbingen sammen og min lille jente tok fra hennes datter en ball. Da tok min "venninne" ballen fra datteren min og sa "du kan ikke gjøre det, ***** er bare en liten baby skjønner du" Ble bare litt paff at hun irettesatt barnet mitt for en så liten ting. Og de er jo nesten jevngamle.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Herlighet, da ville jeg også blitt ganske så paff! Veldig rar ting å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Neste gang gir du henne inn. Fortell henne hvor skapet skal stå. Makan. Jeg regner med at datteren din tok seg nær av det hele.
Gullblomst Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Dersom hun sa det du skrev i en vennlig tone syns jeg ikke det var unaturlig eller frekt å si. Sant nok er de nesten jevngamle, med selv om de hadde vært akkurat like gamle ville det vært naturlig å gi leken tilbake til barnet som hadde leken til å begynne med. Gjerne med en ny ball til barnet ditt som avledning.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Hun sa det IKKE i en vennlig tone i det hele tatt. Hi
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Barn må lære seg å spørre før de får overta en leke andre har. Det din venninne gjorde, er bare teit og feil, og hun vil angre senere.... Ikke på akkurat den ballen, men om hun fortsetter på samme måte i årene som kommer..... Herrefred, er der ikke noe sånt som 1000 baller i en ballbinge???
Nikamo Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Hehe... Enig i at man vanligvis skal si ifra til barn som tar leker fra andre. Men herlighet, de er jo babyer begge to! Og i en ballbinge er det i hvert fall nok av baller å ta av... Synes venninna di er litt pussig.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Det er jo som hun ene sier her 1000 baller i en ballbinge, ingen av barna ble sinte eller lei seg og satt og ga hverandre baller hele tiden, men da datteren min tok den ene fra hennes lille gullklump (som hun sier selv) da ble det feil og hun ble nesten litt sint på datteren min og tok ballen og ga den tilbake... Jeg ler av det nå, det er bare teit, men ble litt paff ja. HI
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 De var 6 og 8 mnd, ikke år? he he, noe så latterlig.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 Hjelpes, ikke normalt!! Din datter er jo en baby selv, og skjønner ikke hva hun sa en gang. Barn er slik, helt til 4 års alderen faktisk! Helt normalt, kanskje du bør opplyse venninen din om dette! Og det er 2 mnd forsjell bare på barna deres?? haha..unskyld meg, for en rar vennine. Hadde blitt sur jeg.
chrisa78 Skrevet 16. mars 2012 #12 Skrevet 16. mars 2012 hahaha...hadde jeg vært deg hadde jeg vel tatt fra ungen hennes ballen selv bare for å sett reaksjonen hehe akkurat som babyer bryr seg om sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå