Gå til innhold

De nære ting.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går jeg sakte og rolig inn i min stue og hva er det jeg ser?? Noen har ommøblert:o/

Kjenner at jeg trenger los/kjentmann på DIB....

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Næmen! Tatt turen inn fra Sikte? Så koselig - alt vel?

Skrevet

Sikte er sikkert pent... jeg er ikke der akkurat nå men det blir sikkert bra når sommeren kommer med kos, hvite klær og bekymringsløs vind:o) Du da?

Har savna Luten altså<3

Gjest sug lut
Skrevet

Du hører til her inne, sånn som gamle venner alltid gjør - for ingen andre vet jo hvor fint det er i Sikte.

Jeg er snart i Sikte - skal bli snasent. Om jeg så skal ta sommeren ubetalt og suge på labben i telt skal jeg ha meg en laaaaang sommer - og hvite klær og blomster i kurv.

Skrevet

Sikte er og blir pent med gode venner:o) Men du, jeg har vogn... vil du værra me mæ hjem en natt?

Med hvite flagrende klær, blomsterkurv og jævlig god vin!

Gjest sug lut
Skrevet

Mitt linkledde flagrende jeg tar med min imaginære gitar og går innom den reelle kjelleren etter blomstrete flate sommersko, og så kommer jeg bærende på et sånt rosemønstret etasjefat med Anton og hjemmebakte småkaker, og en glad liten portvin...

Skrevet

Jeg leste "..og en glad liten pingvin".

Har forøvrig gitar.

Skrevet

O lykke!!!

Kan vi synge sommerfuggel i vinterland da??

Ps: Jeg har beklageligvis konvertert fra mine lange flagrende gevanter til korte retrokjoler og clutchvesker- er det ok? Men jeg gleder meg over etasjefat med herr Berg, småkaker, marengser? og en glad liten portvin... igjen- o lykke!

Gjest sug lut
Skrevet

Da må vi ha med Vinnie. Han er søt.

Skrevet

Klart vi har med Vinnie:o)

Han kunne lett ha sunget i øret mitt...

Skrevet

Jeg kan ikke sommerfuggelsangen men jeg kan mykje lys og mykje varme.

Det er samme sjanger.

Skrevet

-på gitar, that is.

Skrevet

Fy suttan jeg gleder meg!

Mykje lys og mykje varme fra Luten, gitarsolo fra Patetica og meg med Vinni i øret....

Gjest sug lut
Skrevet

Kan vi ta med Sondre Lerche også? Jeg liker ikke musikken spesielt men han er også veldig, veldig søt og fin å høre på når han prater. (Ja, jeg ser The Voice.)

Skrevet

Jeg har sett og Lerche live (intimkonsert - kun meg og ham og noen til).

Skrevet

-og hørt.

Hørt.

Sett og hørt Lerche.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...