Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har en stund nå følt meg deppa og lei. uten grunn egentlig.. Jeg har to fantastiske unger og god mann. barna er 2 år og 8 mnd. jeg elsker tilværelsen som mamma!! men i det siste har jeg følt meg trist, uten at jeg vet hvorfor. Kan bli veldig sint og irritert til tider. Et feks : viss fjernkontollen ikke virker kan jeg tunke den rundt på sofaen eller bordet. Jeg føler meg ikke som en god nok mor. Jeg var mye bedre før, føler jeg.. Jeg er mye trøtt og sliten, føler meg ikke god nok osv... Andre som har hatt det slik, hva kan jeg gjøre?
lillekonvall Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 hm... Vanskelig spørsmål og svare på... For hvor mye sover du? Ammer du? eller driver du å slutter med det? Har du uberarbeidete ting? ol... Det er så mange ting som kan fremmer det samme, ikke bare depresjon. Et forslag er å reisebort en helg for å sove se om det hjelper. Du har to tette unger Det er kjekt men slitsomt. Regner med at livet er snudd opp ned de siste tre årene. Er det ting som du tidligere gjorde som gav deg krefter, men som du nå ikke har tid til. Kanskje må du omprioritere litt. For mammaer er også viktig Ta gjerne en snakk med legen din - det er jo de som kan svare ordentlig på slikt. Eller så tror jeg nok mange kan kjenne seg igjen og det er godt liov å være sliten og lei uten å være deprimert... Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå