Gå til innhold

Et spm dere som har hatt dåp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi skal ha dåp for gutten vår neste helg.

Hvordan pleier folk å gjøre det med bordkorta.

Skrivde dere "mamma" og "pappa" på dere selv og feks "Tante Maria" og "Mormor" osv eller skrivde dere navna til både dere og alle andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Skrev navn på alle, hadde blitt vanskelig å gjette seg til oldemor 1 og 2 osv..

Mange besteforeldre, mange oldeforeldre, mange onkler...

Skrevet

haha! Litt off topic, men: Det var jammen godt du spurte om! Jeg har nemlig akkurat gått gjennom korrektur på bryllupsinvitasjonene og kom på nå at jeg har skrevet mamma, pappa, mormor osv... Ikke helt riktig når det er jeg og mannen som inviterer! Så TAKK!!

Skrevet

Vi brukte ikke bordkort i noen av dåpene. Kun til meg og mannen, som satt øverst og nærmest kjøkken om serveringspersonalet skulle ha noe de lurte på.

Vi ba alle sette seg der de ønsket og det var plass. Fungerte veldig bra.

Dåp av barn 1: Vi var 31 innkludert meg og mannen, minus dåpsbarnet som ikke trengte stol.

Dåp av barn 2: Det samme som dåp 1, bare at nå var vi 35 gjester.

Skrevet

Har aldri opplevd bordkort i dåp, men om jeg skulle hatt det ville jeg skrevet begge deler (akkurat som jeg gjør på julegavene)

Mommo Berit

Bestemor Gerd

Onkel Geir

osv

Skrevet

Takk for svar..

Er nesten ingen som kommer fra siden til samboeren min. (spesielle mennesker), så om jeg kun hadde skrivd feks bestemor så hadde ikke det vært no problem, men tenkte mer på enten bare navne eller feks "mormor" er jo bare en mormor, på feks "tante" ville jeg skrivd "Tante Lisa" feks altså tanten til sønnen min.

noen som har gjort det sånn? eller er KUN navn vanlig.?

Skrevet

Vi skrev oldemor johanne, bestemor, farmor, tante ditt og onkel datt.... Jeg synes det er mest hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...