bunnie Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 jeg har bestemt meg for å gå ned 14 kg før sommeren på lavkarbo. erfaringer? og har forresten fått herlig treningsmotivasjon fra venninnen min sin blogg http://maineanita.com vil noen bli med meg og lage delmål?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 14 kg før sommeren er vel mye når vi allerede er i midten av mars???
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 sommeren pleier jo ikke å kome før august,så 14 kg var jo beskjedent. Dropp lavkarboen heller og tell kaloriene,beveg deg og nyt livet.. du kan fint klare14 kg til juli uten lavkarbo!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 jeg har bestemt meg for å gå ned 14 kg før sommeren på lavkarbo. erfaringer? og har forresten fått herlig treningsmotivasjon fra venninnen min sin blogg http://maineanita.com vil noen bli med meg og lage delmål? Jeg gikk ned 15 kg på 14 uker ved ketolyse. Trente ikke så mye, men gikk turer nesten hver dag. Spiste max 15 gram karbo pr dag. Effektiv metode, men jeg klarte ikke mer etter de 14 ukene. La på meg 2 kg etter kurens slutt,, men de har jeg nå tatt av meg ved hjelp av kaloritelling og lett trim. Skal aldri kjøre ketolyse igjen, men anbefaler det for en periode
bunnie Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2012 jeg synes ikke det er mye for jeg skal bare gå ned veldig fort, også holde vekta stabil. men ketoluse, hva er det?
bunnie Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2012 har dessuten satt opp den treningsplanen ... gå 30 min hver dag, og trene styrke med personlig trener 3 dager i uka.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 jeg synes ikke det er mye for jeg skal bare gå ned veldig fort, også holde vekta stabil. men ketoluse, hva er det? KetolYse! Kutt ut sukker, hvetemel, farseprodukter, lettprodukter - kort sagt, karbohydrater. Spis rent kjøtt, grønnsaker, masse fett. www.lavkarbo.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå