Gå til innhold

Når???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når går man over på tredje trimester? Er det ved 27+1 eller 28+0 ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På profilen min står det: Du er nå i din 28. svangerskapsuke og det er 13 uker og 3 dager igjen.

Og jeg er bare 26+4 i dag.

Skrevet

28 + 1 = 29. uke = tredje tri

Skrevet

På profilen min står det: Du er nå i din 28. svangerskapsuke og det er 13 uker og 3 dager igjen.

Og jeg er bare 26+4 i dag.

her burde det jo vært at du var i 27. uke og ikke 28..

Skrevet

Av ren nysgjerrighet må jeg bare spørre; spiller det noen rolle? Sånn egentlig? Man vet jo når man har termin, og sånn ca hvor langt man er på vei... Så om man er 27 eller 28 uker, spiller det noen trille? IKKE vondt ment, jeg lurer oppriktig fordi jeg ser det her så ofte :)

Skrevet

Nei, spiller ingen rolle, men jeg liker jo å vite hvilken uke jeg egentlig er i, og om jeg er over i siste trimester eller ikke :-) Blir jo forvirret av at det skal være så forskjellig selv om terminen ikke endres.

Skrevet

Sikker på at ikke det er du som roter med hvilken uke du er i da? Når er terminen din?

Skrevet

Terminen er 18 juni :-) Så jeg skal jo være 26+4 da, noe som ble bekreftet på ul igår. Så det må jo være informasjonen på siden her inne som er feil da?

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvordan det er mulig å komme frem til 26+4 om terminen din er 18. juni altså.... Avhengig av om du regner 40+2 eller 40+3 er du 26+6 eller 27+0. Om 26+4 skal stemme så skal ikke termindagen til falle på en mandag, som den jo gjør :)

Skrevet

jeg har termin 17 juni og er 27+1 uker i følge ultralydpapirene..Men når jeg teller selv er jeg 27 i dag.. Uansett kan du ikke være 26+4??

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke, er det som står på papiret her, skal til jordmor om to uker så får huske å ta det opp med henne da, for jeg skjønner virkelig ikke været lenger :-/

Skrevet

Har du blitt flyttet mye fram og tilbake og de kanskje ikke har oppdatert papirene?

Det skjedde nemlig med meg helt i starten, at papirene ikke ble oppdatert etterhvert som de flyttet datoen så jeg hoppet fram og tilbake uten å vite hvor jeg var. Nå er endelig papiret oppdatert og jeg vet min egen termin og uke :-) Snakk med jordmor du så ser hun nok at det noe feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...