Koala *g07* Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Easywalker, Mountain Buggy eller Tfk jogger twist? Eller er det andre anbefalinger der ute? Skal brukes som sportsvogn..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 De har pluss og minuser alle tre. Jeg valgte derfor den jeg likte best utseendemessig, og det var mountain buggy. Angrer ikke på det.
Koala *g07* Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2012 De har pluss og minuser alle tre. Jeg valgte derfor den jeg likte best utseendemessig, og det var mountain buggy. Angrer ikke på det. Hvordan er vogna i forhold til sittestilling? Er det forresten veldig åpen?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Den er litt bakoverlent når den er helt oppreist. Men det er helt topp å kunne legge ryggen bakover akkurat der man vil ha den, og ikke 2-3 trinn. Syns ikke den er veldig åpen, men det varierer litt mellom de forskjellige årsmodellene. Eneste jeg irriterte meg på med den gamle modellen jeg hadde var skyggen/kalesjen som ikke skygget når vi gikk mot sola og barnet lå og sov.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Den er litt bakoverlent når den er helt oppreist. Men det er helt topp å kunne legge ryggen bakover akkurat der man vil ha den, og ikke 2-3 trinn. Syns ikke den er veldig åpen, men det varierer litt mellom de forskjellige årsmodellene. Eneste jeg irriterte meg på med den gamle modellen jeg hadde var skyggen/kalesjen som ikke skygget når vi gikk mot sola og barnet lå og sov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå