Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Er de pålitelige? Kan jeg stole på at negativ er negativ? Tok en utpå dagen i går siden jeg har sterke mistanker om graviditet, den var negativ. Mens skulle vært her på tirsdag, men fortsatt ikke kommet...
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 God erfaring. Viste negativ når jeg ikke var gravid, og positiv når jeg var gravid. Som 99% av alle tester gjør ;-)
førskolelæreren Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Jeg synes den var litt vanskelig å tolke. Jeg hadde 3 skyggestreker, hadde aldri 100% strek. Dro på apoteket for å kjøpe digital. Den står det enten GRAVID eller IKKE GRAVID. Da slipper du gruble.
Linerlen og pipipen Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Var til å stole på for meg. Klart og tydelig svar fra to dager før mulig mens. Kanskje du har lav HCG stigning? For noen tar det laaang tid før denne stiger
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Fortsatt ikke noe mens, bare masse utflod, murringer og sikkinger, kvalme og hodepine som det har vært de sist 3-4ukene. Går på ppille og har sjelden sex. Så hvis jeg skulle vært gravid burde jeg vært rundt 8 uker og da skulle hcg nivå vært høyt nok. Skal egentlig begynne på pilla igjen på søndag, men hvis mensen forsatt ikke kommer og neste nest og er negativ får jeg ringe legen på mandag å spør hva jeg skal gjøre. HI
*Smiley* Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Viste positiv på hcg på 15(målte på sykehus) så de er meget sensitive.Det er min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå