Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Her er gutten 5mnd og jeg har begynt å se på togsett:P
mammas skatter <3 Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 gutten min på 2 år syns brio-togbane er kjempestas.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Leke skulle det stå Ser ut som jeg kommer fra den bløde kysttsipen:) Ok, 2 år ja....den gutten kommer til å ha mye brio før han er 2 Jaja, blir aldri nok jernbane!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Gutten min fikk brio togsett da han var ett år, men først ved ca 1,5 år begynte han å bygge selv og kjøre skikkelig med togene.
Kliko Skrevet 16. mars 2012 #5 Skrevet 16. mars 2012 Min gutt var kanskje litt treg, for han syns ikke det var noe morsomt før han var 2,5 =p Men er jo greit å begynne å kjøpe inn nå! Er jo ikke akkurat billig så =p
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Her har de begynt å leke med det før de var året, men da har jo vi voksne bygget og lekt sammen med dem da. Når de begynte å nærme seg 2 bygget de selv, men da ble det gjerne laaaaange togbaner bortover og bortover.. Nå har minstejenta akkurat fylt 3 år og nå bygger hun mer avanserte baner som går rundt, altså hun kan kjøre runder i banene sine og trenger ikke lenger rygge når hun kommer til slutten
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Han fikk tog når han var rundt 1år, men var ikke før han var 1,5 at han brydde seg og syntest at det var stas selv og. Nå kan han bygge banen selv og kjører mye tog, snart 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå