Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 He he, bare lurer jeg... :-) Men noen med erfaring fra hårklipp på baby her? Når klippet dere de første gang? Gjorde du det selv eller var du til frisør? Jeg har kjempe lyst å klippe vekk litt hår på småen :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Her ble første klipp gjort når han var ca 5 mnd, det var så langt på toppen/bak at det tovet seg når han lå å sov. Var umulig å kambe. Han liker å ligge å vri hodet fra side til side en del før han sovner så da måtte jeg bare gjøre noe Han hadde også så lang lugg at det nesten kom ned i øynene. Stusset han litt igjen når han var 7 mnd, da var det blitt så langt bak igjen. Vokser foort det tynne håret! Storebror ble klippet første gang når han var 8-9 mnd, da var det så langt at han ikke såg noe Nå skal det sies at jeg har ikke klippet de mye, bare stusset litt her og der på en måte Det vokser ikke akkurat jevnt dette babyhåret, så noe helklipp har ikke vert nødvendig. Her har det blitt gjort av praktiske årsaker for å unngå ekstreme floker ol
Augustgull11 Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Her dro vi til frisøren med den lille når han nærmet seg 5 mnd. Håret gikk langt over ørene, øynene og nakken. Slo til og klipte samme sveis som pappa, han ble så vakker og lignet på gutt. Det gikk kjempe fint, om det er det du tenker på? Han satt på fanget til pappa og frisør dama var forsiktig og brukte god tid :-) Ikke noe poeng i å utsette det om det er nødvendig for barnets egen trivsel (ingen liker vell å ha hår over øynene og langt over nakken når de er så små), kun pga alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå