turbooglykkelig Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Etter et langt og kronglete svangerskap, med premature rier og mye styr, har det nå vært ganske stille og rolig siden slimproppen gikk sist tirsdag (35+1). Er det stille før stormen eller hva skjer'a?? Babyen skal ut med stumpen først og siden han ikke ligger så langt ned har jeg fått streng beskjed om å legge med ned og ringe ambulanse om vannet går. Så det blir jo mest til at jeg går rundt her og tripper og venter...blir snart sprø.... Kan du huske at du har opplevd en slik "stille før stormen" rett før fødsel?
Lillchris Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 slimproppen min gikk også lenge før termin men likevel fødte jeg ikke før 12 dager over termin, så det trenger ikke å ha noe å si. Og de siste ukene før termin så har babyen liten plass og beveger seg mindre og dem lader nok litt opp til arbeidet med fødselen også
turbooglykkelig Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2012 slimproppen min gikk også lenge før termin men likevel fødte jeg ikke før 12 dager over termin, så det trenger ikke å ha noe å si. Og de siste ukene før termin så har babyen liten plass og beveger seg mindre og dem lader nok litt opp til arbeidet med fødselen også Oh, no... Håper ikke det skjer...! Siden han ligger i seteleie får han nok ikke bli liggende 12 dager over termin, men jeg håper uansett han kommer lenge før det
Lillchris Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Hehe ja får satse på det, men håper babyen din holder seg inne et par uker til slik at den ikke blir prematur. Lykke til <3
turbooglykkelig Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2012 Hehe ja får satse på det, men håper babyen din holder seg inne et par uker til slik at den ikke blir prematur. Lykke til <3 Ja, så absolutt - men allerede mandag er det 3 uker til termin, så ikke særlig prematur uansett nå
Lillchris Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Åja da sÅ men greit Å vente til det uansett da hehe. Jeg har leeeenge igjen sÅ her er det bare Å smøre seg med et godt lag tÅlmodighet, jeg skal ikke ha før rundt 20 september
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #7 Skrevet 17. mars 2012 Slimproppen er ikke noe sikkert tegn på at det blir fødsel snart.. jeg gikk som deg sist gang,innlagt med premature rier flere gang... slimproppen gikk i uke 36, babyen kom på termin datoen! så kanskje greit å ikke gå med for store forhåpninger,da kan det bli noen lange uker:) Lykke til hvertfall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå