Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har noen spørsmål jeg lurer på om dere kan være så snille å svare på... 1. hvor mye la du inn og er du fornøyd? (Hva var utgangspunktet ditt) 2. Hvor lenge hadde du smerter etterpå? 3. Hvor lang tid tar det før man ikke lenger trenger hjelp med små barn? 4. Hva betalte du? 5. Har du hatt komplikasjoner i ettertid, eventuelt hva? 6. Føles brystene dine unaturlige? 7. Beskriv gjerne hva slags smerter du hadde... føles det som sterk melkespreng feks? Tusen takk til de som svarer meg
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 1. La inn 325 ml. Kunne aldri tenkt meg større da det ikke hadde stått i forhold til kroppen min. Får ofte høre at jeg har store pupper, og mange spør også om jeg er operert. Det er heller ikke alltid jeg er så glad for oppmerksomhet rundt brystene mine. Utgangspunktet var 75B. Nå bruker jeg 75D. 2. Selve operasjonssmertene varte i 1 uke (sterke smerter). Har fremdeles smerter i det ene brystet. Merker ikke smertene hele tiden, men det gjør vondt ved berøring og når strålene treffer brystvorten i dusjen. 3. Sikkert veldig individuelt, men man skal jo ikke løfte tungt på flere uker etter operasjonen. Ville sørget for å ha hjelp med barnet den første uken ihvertfall. 4. 30.000 kr 5. Ja, se pkt 2 6. Nei, silikonpupper er jo ikke naturlig og føles jo aldri helt naturlig. Men jo lenger tiden går jo mer strekkes huden, så de ser litt mer naturlig ut etterhvert som årene går. 7. Har følelsen av at det er veldig individuelt, men jeg hadde sterk sprengfølelse i nesten en uke. Måtte ha hjelp med å komme meg ut av sengen, og var veldig dårlig pga de sterke smertestillende tablettene jeg måtte ta. Det er nå 8 år siden operasjonen. Man er selvfølgelig klar over risikoen for komplikasjoner når man lar seg operere, men hadde jeg visst at jeg kom til å få slike komplikasjoner så hadde jeg aldri gjort det igjen (man tenker jo alltid at dette vil ikke skje meg -HA!)! Føler puppene mine er "til pynt", og det er jo litt kjedelig for mannen min (har heldigvis en rumpe som han er strålende fornøyd med, he he). Protesene varer imidlertid ikke evig, og jeg må ærlig innrømme at jeg er usikker ifht å operere inn nye proteser når "utløpsdatoen" har gått ut:-) Mitt råd er å tenke seg godt om før man legger seg under kniven. Tenk over om du vil se ut som en glamourmodell eller om du vil se naturlig ut, og om du vil like den økte oppmerksomheten rundt brystene dine (både fra kvinner og menn):-) Det er også viktig å være klar over at alle operasjoner medfører en fare for komplikasjoner, også brystoperasjoner. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå