camaro37 Skrevet 16. mars 2012 #1 Skrevet 16. mars 2012 Heisann! Prøvde å leste meg en del tilbake i tid, men fant ingen emner om passet min situasjon, derfor spørsmålene.. TR er fryktelig ustabil, og på grunn av det har jeg ikke klart å regne ut EL på den gammeldagse måten... Kjøpte i dag en CBFM, men lurte på om dette har noe for seg da TR er så uregelmessig? Og hvor lenge etter "forventet" el, bør en ta en test? Noen som har noen erfaringer med fryktelig uregelmessig mens, og CBFM ? Hørt mye bra om dem, og mange som har blitt gravide etter 1-2 pp, så håper dette skjer med oss :-) Takker for svar :-)
therma Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Hei MPKK Jeg har uregelmessig mens, og i likhet med deg kjøpte jeg CBFM. For meg var ikke den til noe hjelp. Jeg fant kun ut at jeg hadde EL men ble desverre ikke noe baby ut av det. Solgte den videre etter 1 års bruk. Men har ei venninne som også brukte CBFM, og ble gravid etter 2. pp. Så noen er veldig heldige. Men det som hjalp meg med å få regelmessig mens var at gyn ga meg p-piller. Høres rart ut å gå på p-piller når man ønsker seg barn, men det funket mtp syklusen. Ellers har jeg gått på pergotime i 6 pp som også var en god hjelp til å få regelmessig mens. Har ikke blitt gravid enda, eller ihvertfall ikke fått noe baby. Har vært gravid 5 ggr men mister i uke 6-9 hver gang. Har nå funnet ut at jeg har noe som heter Leiden mutasjon
therma Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Kom borti publiser knappen så jeg fikk ikke avsluttet innlegget. Går nå på blodfortynnede piller men ikke vært noe heldig enda. Da ønsker deg lykke til, og håper du ikke må gå like mange år som meg/oss. Ha en fin helg
camaro37 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2012 Kom borti publiser knappen så jeg fikk ikke avsluttet innlegget. Går nå på blodfortynnede piller men ikke vært noe heldig enda. Da ønsker deg lykke til, og håper du ikke må gå like mange år som meg/oss. Ha en fin helg Takker for tilbakemelding :-) Godt å høre noen andres erfaringer ang dette... Selv om du desverre ikke lyktes, velger jeg å iaf prøve. Har jo ikke noe å tape på dette :-) Håper det ordner seg for dere da, unner ingen som virkelig ønsker samt fortjener barn å streve slikt med det... Takk, og en fin helg til deg og dine også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå