Gå til innhold

The walking dead :o For dere som ser sesong 2 på fox crime.

Anbefalte innlegg

Skrevet

SHANE :o Hva i alle dager skjedde der?????

Tro om det er slik det har blitt spredd. At noen har blitt smittet av noe mens de levde uten å vite det, men når de har dødd naturlig så har de våknet opp igjen som zombier.

ELLER så har det skjedd noe i skogen vi ikke fikk se eller tidligere på gården?

Så SPENNENDE. Trodde jeg skulle krepere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN som ser på den der?

Mannen min syns ikke det er like spennende å diskutere hva som kan ha skjedd med Shane.

HI

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

SHANE ohmy.png Hva i alle dager skjedde der?????

Tro om det er slik det har blitt spredd. At noen har blitt smittet av noe mens de levde uten å vite det, men når de har dødd naturlig så har de våknet opp igjen som zombier.

ELLER så har det skjedd noe i skogen vi ikke fikk se eller tidligere på gården?

Så SPENNENDE. Trodde jeg skulle krepere.

Les serien du så skjønner du det :) Du fikk første cluet når du så de t politimennene som IKKE hadde bite merker... Alle er smittet av sykdommen,men de som blir bitt blir zombie med engang..de andre blir det når de dør. I tegneserien dør shane MYYYYE før og blir gravlagt. Når de engang oppdager at alle blir zombier,drar rick tilbake for å grave han opp og drepe zombie shanen ;) Om de følger tegneserien kommer de nå til å dra ut på veien og lete etter et nytt hjem. Finner et fengsel og tømmer det for zombier.. Mora og babydattera blir spist av zombier og dør. Rick og sønnen kommer seg unna :) MEN dette er ikke sikkert at det skjer, og skjer det er det lenge lenge lenge til..og noe du kunne ha lest deg til på nettet ;) Han gamle mannen skulle egentlig ikke dø på lenge.. og han og ho blonde dama skulle ha et kjærlighetsforhold ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm, nå ramlet jeg av...tror jeg har sett alle? Shane er han som døde men våknet igjen, som sønnen skøyt? Jeg ser for mange serier til å huske hva alle heter:p kan jo virke som om de ikke nødvendigvis følger boka da, som jeg ikke engang visste eksisterte:p har vel en episode igjen før det er slutt i usa for nå...

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg holder på å dø av spenning. Gleder meg sååå til neste episode, og blir helt deppa av å tenke på at det er sesongslutt. Gleder meg til å se fortsettelsen :)

Jeg syntes sesong to var skikkelig gørr, null action, men nå har det jo tatt seg kraftig opp :D

Men for et sjokk at Rick drepte Shane da, det kom helt uventet på meg!!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jeg holder på å dø av spenning. Gleder meg sååå til neste episode, og blir helt deppa av å tenke på at det er sesongslutt. Gleder meg til å se fortsettelsen :)

Jeg syntes sesong to var skikkelig gørr, null action, men nå har det jo tatt seg kraftig opp :D

Mange som sier det, men de har klart å bringe serien til live.. helt fantastisk rått! Samme karen som har skrevet tegneserien som har skrevet og vært med å ressigere serien..så de har klart å fange opp stemningen helt perfekt<3

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hm, nå ramlet jeg av...tror jeg har sett alle? Shane er han som døde men våknet igjen, som sønnen skøyt? Jeg ser for mange serier til å huske hva alle heter:p kan jo virke som om de ikke nødvendigvis følger boka da, som jeg ikke engang visste eksisterte:p har vel en episode igjen før det er slutt i usa for nå...

Joda, de følger handlinga, men legger inn og tar bort deler som ikke gjør seg bra på tv :) Serien er veldig bra.. og måten han S. døde på er helt lik..bare at de har dratt ut handlinga i tiden før :) Så mora og dattera kommer helt sikkert til å dø. Så blir rick litt små rar, han begynner å få telefoner fra sin avdøde kone..og tar med seg telefonen rundt omkring. Sønnen blir mer og mer følesesmessig kald. De kommer til et gated community hvor de lever et trygt og godt normalt liv..for en liten stund ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åh, ok.... Da er det bare å vente i spenning da:):):) jeg vil egentlig ikke vite hva rom skjer, men lurer på en ting. Får de kontakt med han faren og sønnen som han var litt hos i starten? De som han skulle holde kontakt med over walkien?

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

ÆÆÆÆh, jeg har ikke lest tegneserien, har ingen planer om det, og vil ikke vite mer!

Jeg signer off :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Åh, ok.... Da er det bare Å vente i spenning da:) :):) jeg vil egentlig ikke vite hva rom skjer, men lurer pÅ en ting. FÅr de kontakt med han faren og sønnen som han var litt hos i starten? De som han skulle holde kontakt med over walkien?

Ja, han Rick tar en avvei for Å se om de fortsatt er i huset. Det er de begge to. Sønnen er lenka fast, for faren vil ikke gi slipp pÅ sønnen som ar blitt zombie.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå angrer jeg på at jeg spurte, men greit;) gleder meg som en unge!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Ja.. men det kan nå være at de har valgt å tilpasse handlingen til tv, om de ser at at de to karakterene passer godt inn etc :) Så ikke ta sorgene på forskudd. Jeg visste heller ikke at det var en tegneserie, så jeg starta å lese den på nettet under sesong 1, og blei så hekta at jeg bare måtte få med meg alt hehe;)

Gjest Miryks
Skrevet (endret)

Kan ikke annet enn å like Rick. Vet ikke hva det er, men seriøst. Han gjør meg fuktig i trusa.

Endret av Miryks
Gjest Miryks
Skrevet

Ja.. men det kan nå være at de har valgt å tilpasse handlingen til tv, om de ser at at de to karakterene passer godt inn etc :) Så ikke ta sorgene på forskudd. Jeg visste heller ikke at det var en tegneserie, så jeg starta å lese den på nettet under sesong 1, og blei så hekta at jeg bare måtte få med meg alt hehe;)

Han som har skrevet tegneserien, Robert Kirkman, bestemmer ene og alene hva som skal skje i tv-serien.

Det er han selv som har bestemt å forandre hendelsene, selv om selve historien er den samme, på en måte.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja.. men det kan nå være at de har valgt å tilpasse handlingen til tv, om de ser at at de to karakterene passer godt inn etc :) Så ikke ta sorgene på forskudd. Jeg visste heller ikke at det var en tegneserie, så jeg starta å lese den på nettet under sesong 1, og blei så hekta at jeg bare måtte få

med meg alt hehe;)

Hvor finner jeg den da?

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Kan ikke annet enn å like Rick. Vet ikke hva det er, men seriøst. Han gjør meg fuktig i trusa.

Jeg liker Daryl bedre. Han er sexy. Også så snill :)

(Har tatt på skylappene her, ser ikke annet enn det jeg vil se ;))

Gjest Miryks
Skrevet

Okei, Daryl er ikke så ille å hvile øya på, han heller:p

Litt spinkel for min smak, men omnom fordet.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Han som har skrevet tegneserien, Robert Kirkman, bestemmer ene og alene hva som skal skje i tv-serien.

Det er han selv som har bestemt å forandre hendelsene, selv om selve historien er den samme, på en måte.

Tjaa,nå er det jo ikke han ene og alene som bestemmer det nei.. Det er mange som skriver episodene..og han er ikke den eneste ressigøren der, ser for meg at det er en del diskusjoner for å si det sånn :D

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Ja.. men det kan nå være at de har valgt å tilpasse handlingen til tv, om de ser at at de to karakterene passer godt inn etc :) Så ikke ta sorgene på forskudd. Jeg visste heller ikke at det var en tegneserie, så jeg starta å lese den på nettet under sesong 1, og blei så hekta at jeg bare måtte få

med meg alt hehe;)

Hvor finner jeg den da?

Som torrenter på nettet :) Søk på the walking dead comic så ligger det mange..tror det er nærmere 90 eller noe nå :) Så må du ha en comicon reader eller hva det er det heter :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

med meg alt hehe;)

Hvor finner jeg den da?

Som torrenter på nettet :) Søk på the walking dead comic så ligger det mange..tror det er nærmere 90 eller noe nå :) Så må du ha en comicon reader eller hva det er det heter :)

På feks. torrents.to eller piratebay tror jeg og det ligger ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åh, avanserte saker altså:) får be mannen fikse;) takk takk:)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Åh, avanserte saker altsÅ :) fÅr be mannen fikse;) takk takk:)

Hehe :) Neida, det bare virker sÅnn ;) veldig enkelt..sÅ enkelt at tilogmed jeg klarte det..og det sier litt ;)

Gjest Miryks
Skrevet

Kirkman har det endelige ordet om det skriverne kommer opp med skal godkjennes og være en del av serien. Han finansierer en stor del av det, og når han faktisk har skrevet tegneserien, så sier det seg selv at han har mye han skal ha sagt :]

Gjest Miryks
Skrevet

med meg alt hehe;)

Hvor finner jeg den da?

På feks. torrents.to eller piratebay tror jeg og det ligger ;)

Skal..stå..imot.. fristelsen!!

Jeg har vært nær flere ganger å laste ned tegneserien, men jeg skal klare å holde meg unna :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...