Blabb00 Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Hvordan er beste læremåte for å lære seg spansk? Hadde spansk på ungdomsskolen, men husker ikke så mye av det nå.. Men nå har interessen plutselig meldt seg og jeg vil gjerne lære Hva er din erfaring og hva er den beste læremåten?
Gjest Antarctica Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Reise til et land der de snakker det, men ikke bare sitte på kafeer! Ta oppfriskingskurs mens du er der, f eks konversasjonskurs. Det vil komme tilbake. Nerja i Sør-Spania er nydelig og har språkskoler på flere nivåer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå