Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Men, "mannen" vil ikke. Vi har i ålle år vert veldig enige om dette. De siste 2 årene har jeg sakte forandret mening. Mistet søsteren min, og det gjorde noe med meg. ønsker ikke et stort bryllup. Vil helst reise til utlandet og gjøre det der... Vi har både samboerkontrakt, testament og gjensidig livsforsikring.....så er godt sikret om noe skulle skje. Er vel mer det romantiske med det. I det siste har hat pratt veldig mye om bryllup. Spesielt at han mener at et vennepar av oss bør gifte seg. Mannen i dette forholdet er ikke spesielt interessert, men sambo mener han bør gjøre det siden dama vil.... å gifte seg med meg derimot er han ikke interessert i. Er ikke det at jeg vil gifte seg med en som ikke vil, men innrømmer at det stikker litt. Vet han er veldig glad i meg da, og vi har det veldig bra sammen. Måtte bare klage litt
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Skjønner deg veldig godt jeg. Sliter med noe av det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå