Von Hertelhofen Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Rom 123. Elsker det bladet. Får alltid mye inspirasjon.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Ingen! Har bedre ting å bruke pengene mine på. De er innholdsløse alle som et, og om jeg hadde hatt behov for å lese desse tingene så hadde jeg lånt på biblioteket eller gått dit for å lese. Finnes så mange internetsider med samme innhold som bladene, så det gidder jeg virkelig ikke å drive med. Leser når jeg kommer over, hos lege, og frisøren, eller på besøk hos andre om jeg blir sittende litt å vente, kan være underholdende nok. Men bruke penger på det, der går grensen! Det er svindyrt!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Har abonnenert på kamille av og på, det samme med foreldre&barn. Foreldre& barn har jeg kun abonenert på når det har vært tilbud og en fin gave med! Og kun pga gaven..liker IKKE bladet..dritt blad, fullt av reklame. Kamille liker jeg ganske godt faktisk.....
Cat.68 Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Boligdrøm og hytteliv abbonerer jeg på. Ellers bruker jeg kjøpe Se&Hør, passse med sladder og tv programmene.
Nirgal Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Vagabond - Reiselivsblad, elsker det!! Woman - sa det opp og byttet ut med Mamma bladet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå