Gå til innhold

Hva er lykke for deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg betyr lykke at jeg har det bra både med meg selv, den jeg er sammen med og at jeg trives på jobb.

 

Økonomisk trygghet gjØr meg også lykkelig, der har jeg tidligere vært ganske ulykkelig. At de som betyr noe for meg er friske og har det bra er en stor glede for meg, slik har det heller ikke alltid vært.

 

Er jeg lykkelig, absolutt. å jeg nyter det.

 

Hva med dere? Hva er lykke for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

generell lykke er å ha fast jobb, et stabilt godt forhold og friske barn og en øknomi som er grei.

 

lykkerus får jeg når jeg spiser god mat og drikker vin med kjæresten :)

Skrevet

Å se pÅ mine 3 fantastiske barn, høre dem kalle meg for verdens beste mamma, høre dem fortelle hvor glade dem er i meg...

 

NÅr jeg i tillegg til dette kan betale regningene hver mÅned, og stort sett ha den maten jeg ønsker pÅ bordet... -ja da er jeg lykkelig.

 

Etter et langt svangerskap sÅ er forholdet til kjæresten ganske tynnslitt, men det gir en god følelse Å kjenne at samspillet er pÅ vei tilbake...

Skrevet

1. Barna mine

2. Økonomien er god

3. Egentlig bare det å nyte roen en kveld med et kjekt tv program og en iskald pepsi max:)

Skrevet

For meg kommer lykken innenfra. Det er vanskelig å forklare, men jeg er utrolig lykkelig selv med dårlig økonomi og barn som ikke er helt friske. Alle småting gjør meg glad og lykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...