Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 oppdaget det ikke før jeg kjørte avgårde og så den lå under vindusviskeren. Innen jeg fikk stoppa for å sjekke, var den forsvunnet. Hva gjør jeg? Har gjort noe lignende en gang for mange år siden, da fikk jeg ikke purring før det samtidig kom inkassovarsel. Frekt. Har man ikke krav på en purring? Uansett, denne gangen vil jeg ringe noen og høre før det kommer så langt, men hvem? Bor i Trondheim
ANGEL81 Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 http://www.nettavisen.no/motor/article2511400.ece Hei ta en titt på denne. Er ikke direkte svar til spørsmålet ditt. Men syns disse privateparkeringsselskapene ikke fortjener en eneste øre de bøtelegger oss for. Mafiavirksomhet. Vet om folk som har brukt denne som unnskyldningen og det har funket. Good løck
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Inkassovarsel er ikke noe farlig, det er kun en vanlig purring med varsel om at hvis du ikke betaler purringen, så blir det sendt til inkasso. Du vet vel hvor du har parkert og hvis du har feilparkert på en parkeringsplass, så står det jo alltid hvilket firma som har ansvar for parkeringen der og da er det jo bare å ringe dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå