Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg følger oppskriften bak på pakken til disse fryste pitabrødene. Ligger x antall minutt på ca 200 g i ovnen. Tar de ut å skal ha feks taco å de er knallharde å knekker.. Å ikke noe gode å spise, da kunne jeg heller tatt taco skjell Ehh, kan ikke huske de var slik før
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Jeg synes også de blir litt sprøe i ovnen. Jeg varmer de alltid i microen, da er de kjempemyke, akkurat som jeg liker det
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Prøv å korte ned tiden og/eller skru ned varmen. Det er forskjell på ovner, og på så tynne brød er det ikke mye som skal til før de tørker ut. Pass også på at du ikke fryser brød som har vært frosset og tint før, da har de lett for å bli tørre.
snuppo Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 jeg skjerer av litt på kanten å har de i brødristeren, eneste jeg får til
Rosepus™ Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Jeg fukter de med vann først og har de i microen bare noen av gangen, så de er rimelig nyoppvarmet etterhvert som vi spiser.
Linerlen og pipipen Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Tips jeg har sett på Jamie Oliver's 30 minute meals: Fukte bakepapir under springen, og pakk inn pitabrødene i dette så det blir ganske tett. Varmes så i ovnen med papiret på. Da blir de varme uten å bli for harde
Oppnedx2 Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 Tips jeg har sett på Jamie Oliver's 30 minute meals: Fukte bakepapir under springen, og pakk inn pitabrødene i dette så det blir ganske tett. Varmes så i ovnen med papiret på. Da blir de varme uten å bli for harde Skulle si NøYAKTIG det samme!
Linerlen og pipipen Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Det blir litt ekstra TV-titting om dagen gitt!! Hehe HØYgravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå