Gå til innhold

Var på første legetime i dag :)


madsen

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært til første legetime. Fikk høre hjertelyden, og selvom jeg ikke har vært noe nervøs i dette svangerskapet er det alltid betryggende å høre det lille hjertet slå :) Legen mente jeg var i uke 12, det samme som jeg trodde og terminen er derfor fremdeles 28.9. En ting jeg syntes var litt rart er at legen mente jeg var 12+0 i dag, mens på terminkalkulatoren her inne er jeg 12+1, samme termindato begge steder og samme dato for siste mens. Ikke at det har så mye å si da :P

 

Syntes de første ukene har gått veldig fort egentlig, deilig å være ferdig med de "farlige" ukene.

 

Ikke et veldig spennende innlegg, men jeg måtte bare dele gleden med noen :P Gleder meg til å følge dere fram til september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra Madsen :)

 

Det er alltid betryggende å høre hjertelyden.

Jeg er førstegangs og ganske så redd av meg :)

Skal på tidlig ultralyd mandaf 19 mars og jeg kjenner hjertet banker bare jeg tenker på det. Men jeg håper og tror at aalt er vell med bebisen. Jeg er 15+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra med deg på ultralyden. Var nervøs første gang jeg også, spesielt etter å ha lest her inne om alle som mistet. Da jeg var ca 8 uker ble jeg sikker på at babyen var død så dro til legen og fikk ultralydtime på dagen. Men babyen hadde det fint, nå er hun 1,5 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...