Gå til innhold

Uff har vondt av gutten min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt i klassa har invitert alle i gutta på guttefest i morgo uten om han :(

Hadde ikke hatt mye kontakt hadde jeg skjønt det, men de er jo sammen nesten hver dag, han kompisen var her senest i dag.

Snakka med mora hans i dag også siden vår yngre sønn leiker med broren. Er ikke dette dårlig nesten mobbing????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er fryktelig dårlig gjort, dersom det ikke er en glipp?!

Kan bursdagsbarnet ha mistet innbydelsen før han fikk levert?

Kan det være moren som har glemt et navn på lista?

Du sier du snakka med moren i dag, nevnte hun bursdagen?

Spurte du? Jeg tror faktisk jeg ville spurt om det var meningen eller om det var en glipp, for jeg kan ikke tenke meg at det skulle være med viten og vilje..

Skrevet

Hva sa mora hans da? Vet hun om dette?

Ville ikke latt min yngste leke i et hjem der slike holdninger var tillatt!

Skrevet

Jo, det er kjempe dårlig! Får vondt av både deg og gutten din! Håper det bare var en glipp:)

Skrevet

Jeg synes også dette minner om mobbing... Hadde ikke orket å se det barnet inne hos oss igjen! Det er slike ting som setter spor... lenge... som lita var jeg en av de som aldri var invitert! Selv da naboen,( gikk i samme klasse), hadde fest, så satt jeg i kjøkkenvinduet å så gjestene komme.Mine "venner".... Man glemmer det aldri!

Vanskelig å være mor når slik skjer! Får forferdelig vondt av sønnen din!

Man vil gjerne skjerme sine barn mot slikt... men jeg vet ikke hvordan!

Lykke til!!!!

Skrevet

Ville også spurt mora.

Jeg som mor ville ALDRI bedt alle untatt en, det går bare ikke an. HåPER dette er en glipp.

Skrevet

Det må da være noe feil! Han kan ha mistet invitasjonen eller noe. Det hørtes rart ut at bare én er utelatt, det er jo en kompis og alt!

Ring moren og forhør deg.

Det skjedde oss en gang, faktisk. Moren til et barn ringte og lurte på om det stemte at hennes barn ikke var invitert. Det gjorde det selvsagt ikke, og jeg var sjeleglad for at hun ringte FØR selskapet. De var ikke hjemme da vi leverte innbydelsene, så vi slapp den i postkassen. Der må den ha havnet mellom reklame og gått rett i søpla..

Skrevet

Jeg hadde ringt til foreldrene og sagt med de.

Enten alle eller ingen.

Skrevet

i slike tillfeller bør foredre ta ansvar.. går ikkje ann og la ver og invitere 1.. enten alle, eller ett par av de nermeste vennene..

stakkar gutten din. håper det ordner seg og det var enn glipp.. viss ikkje er det dårlig gjort av foredra til han andre og tenke seg så lite om

Skrevet

Dette er ikke bursdagsfest, de er iovasvitne, ( klarer ikke og skrive det)

Jo men synes det er rart at de har glemt han, de har invitert 2 andre fra 3 klasse også.

Synes liksom det blir litt flaut og spørre,

Hei har du glemt sønnen min liksom ?

Skrevet

Det er ikke godt nei :(

Han er også ekstrem følsom denne gutten min( en form for autisme)

Det var en annen mor som gjorde meg ops på dette, siden alle i klassa veit at min sønn ikke er invitert, de ville ikke sende sønnen sin ditt hvis min ikke var invitert.

Trur vi skal kjøpe popcorn og litt snop i morgo og kose oss masse, er ikke det samme men litt plaster iallfall,

Se om jeg sender en mld til hu, hjelper at dere er enig med meg da er det ikke jeg som reagerer feil. Takk jenter:)

HI

Skrevet

Jehovas vitne :)

synes ikke du skal bli flau for å spørre.. tror de kommer til å bli lei seg etter festen/på festen når de oppdager feilen.. spør om det stemmer at gutten din ikke er invitert.. så får han gått på festen han også.. :) Vi mødre kan tåle å bli litt flaue for barna våre, sant? Vi er deres eneste advokater.. :)

Skrevet

Å, nei, nÅ fikk jeg vondt av gutten din! :( Jeg skjønner at det er ubehagelig, men send en sms om du ikke vil ringe. Om det ikke er en feil, sÅ lærer foreldrene forhÅpentligvis at man ikke skal gjøre sÅnt!

Hørtes derimot litt merkelig ut at alle de andre foreldrene vet at din sønn ikke er invitert. Hvordan har det seg?

Skrevet

Sevfølgelig ringer du å spør!

Enten så har de så dårlige holdninger at de sier at det stemmer. Da vet du jo hvordan de er. Da kan du slippe å forholde deg til dem i fremtiden. Eller så sier de at det stemmer så klart ikke, å er glad du ringte så sønnen din også kunne få gå på festen.

Klart du gjør det for barnet ditt! :)

Har de, noe jeg ikke tror (det høres for spesielt ut) så dårlige holdninger, så vil dere ikke ha noe med de å gjøre ellers heller. Men så teit da, om det er en glipp. Da vil du gå å mistenkliggjøre dem, kanskje (mest sannsynlig) uten grunn.

Skrevet

ville tatt det opp med læreren, her er de kjempeflike å ordne opp når noen blir utestengt

Skrevet

Jeg ville også ringt og spurt. Må jo ha vært en glipp. Man inviterer da ikke alle guttene bortsett fra én. Det er jo utrolig dårlig gjort. Sånn gjør man bare ikke.

Skrevet

ÅÅÅÅ fy flate NÅ ble jeg sint.

Stakkars gutten din, fÅr helt vondt.

Er det noe som er min fanesak her i livet sÅ er det at alle skal bli inkludert i klassemiljøet.

Hva er det med slike foreldre som gjør slike ting?

Hadde mine barn kommet med et slikt ønske, sÅ hadde det ikke blitt noe selskap.

Jeg ville nok snakket med disse foreldrene, for og forsikre meg om dette er en missforstÅelse eller ikke.

Skrevet

Det rare er at hu som ringte meg i dag fikk en mld fra denne mora om hennes kom eller ikke.

Da burde de jo se at de ikke har fått bekreftelse fra oss????

Prøvde og ringe en annen mor om hennes sønn skal og hvordan de har fått greie på festen ( om det er noe sønnene har sakt eller om det har vært mld) før jeg ringer mora til han som skal ha festen .

HI

Skrevet

OMG, et sett foreldre som mangler noe antenner skjønner jeg... Det der er skikkelig råttent gjort, stakkars gutten din. Men egentlig er det "vennen" til din sønn jeg syntes synd på, som skal arve holdningen fra de folka der! Sånt gjør man bare ikke! Jeg KOKER når jeg hører sånt! Har du ringt dem? Hev deg over dem, innta gir faen i hva de syntes om at jeg ringer dem holdninga og ta det som en øvelse i å stå opp for sønnen din - så ringer du dem!

Skrevet

Jeg hadde definitivt ringt. Om det er slik at sønnen din virkelig ikke er invitert, og jeg hadde vært mora til den andre gutten, hadde jeg sørget for at han ble det!

Skrevet

Herregud, finnes det virkelig noen som er så korte at de gjør sånt?

Skrevet

Hvis alle i klassenceit at han ikke er invitert så er det antagelig ikke en glipp. Da ville jo den som ba inn til fest sagt at han VAR invitert.

Du skriver at gutten din er autist, kan detvære grunnen?

At foreldrene til denne gutten syns det er vanskelig?

Jeg ville snakka med dem, ikke ringt og kjasa med alle de andre mødrene.

RIng og si at dettehar vært et tema hjemme i flere dager nå, at gutten er lei seg og ikke skjønner hvorfor han ikke er invitert.

Enten er det en glipp, eller så får du en forklaring.

Kanskje blir mamman så "flau" at hun sier han kan komme (Ja, selvfølgelig var det en glipp, dette vissste jeg ikke osv)

Uansett er forholdet mellom deg og denne familien ødelagt, men da kan du hvertfall si til gutten din at det var et uhell. At innbydelsen hans har blitt borte osv.

Det om det egentlig ikke var det.

Hvor gamle er disse barna?

Tenker det også har litt å si.

Er de helt små så er det vel ikke noen som tenker på/snakker om at han kommer likevel.

Begynner de å bli store så kandet at han kommer når han egentlig ikke var invitert bli et enda større problem.

Særlig hvis gutten med festen egentlig er lei av sønnen din.

Da får de hvertfall noe å snakke om dissa barna!

Håper alt ordner seg for dere.

Tror du bare må kvinne deg opp nå, og ikke være så konflinktsky. Det kommer verre ting å takle!

Skrevet

Jeg ville hørt med foreldrene. Hvis det er barnet dere som har levert invitasjonene kan det være det har skjedd en glipp.

Det hendte med min sønn, alle var invitert utenom min gutt. Jeg visste ikke om selskapet. Noen dager etter ringte mora og beklaget at vi ikke hadde fått invitasjon, hun fant den i sekken til hennes barn. Det var ikke meningen at det skulle skje.

Hvis det er sånn at Jehovas vitne menneskene ikke vil ha sønnen din med på festen. Så vil de si det hvis du spør. For meg høres det så spesielt ut at jeg klarer ikke å tro at det er tilfelle. Når mine barn har sagt at det er noen de ikke ønsker å invitere så sier jeg alle eller ingen. Og forklarer hvorfor.

De fleste voksne er enig i alle eller ingen. Har aldri møtt noen som ikke inkluderer alle i klasse eller alle gutter/jenter.

Jeg tror dette må være en misfortåelse. Hvis ikke, så får du ta det derfra.

Skrevet

Jeg ville hørt med foreldrene. Hvis det er barnet dere som har levert invitasjonene kan det være det har skjedd en glipp.

Det hendte med min sønn, alle var invitert utenom min gutt. Jeg visste ikke om selskapet. Noen dager etter ringte mora og beklaget at vi ikke hadde fått invitasjon, hun fant den i sekken til hennes barn. Det var ikke meningen at det skulle skje.

Hvis det er sånn at Jehovas vitne menneskene ikke vil ha sønnen din med på festen. Så vil de si det hvis du spør. For meg høres det så spesielt ut at jeg klarer ikke å tro at det er tilfelle. Når mine barn har sagt at det er noen de ikke ønsker å invitere så sier jeg alle eller ingen. Og forklarer hvorfor.

De fleste voksne er enig i alle eller ingen. Har aldri møtt noen som ikke inkluderer alle i klasse eller alle gutter/jenter.

Jeg tror dette må være en misfortåelse. Hvis ikke, så får du ta det derfra.

Hvis det er barnet deres altså barnet til jehovas vitne foreldrne skulle det stå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...