Gå til innhold

En uhøytidlig undersøkelse :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Da vi spurte jordmor om hun klarte å se kjønnet på ul klarte hun ikke det, men svarte at "som regel stemmer mors magefølelse"..

Jeg har også hørt at når man er andregangsfødende så føler man ofte det kjønnet man allerede har..

Så da lurer jeg på om deres magefølelse har stemt med det kjønnet dere fikk? Tenker spesiellt dere som ikke fikk, eller ville, vite kjønnet på ul..

Videoannonse
Annonse
Gjest Østfold-80
Skrevet

jeg er 2 gangsgravid. Første gang følte jeg jente,det stemte. Nå føler jeg ingenting enda...

Skrevet

eg har jente fra før.. og føler det er jente på vei :) men det vil vise seg på ul neste uke håper eg :)

Skrevet

Jeg har fire barn. Magefølelsen har stemt i 1 av 4 tilfeller, og da kun den ene fordi jeg skiftet mening en uke før ultralyd ;) Vet om veldig mange der magefølelsen ikke har stemt, men også mange der den har stemt. Derimot tar jeg nesten aldri feil på andre gravide dersom jeg får magefølelse på dem.

Skrevet

Førstegang håpa av på jente, sambo på gut. Eg var sikker på at han hadde rett.

Denne gongen håpte eg på jente før eg vart gravid, og magefølelsen var litt varierande, men i starten var den veldig klar på at det var jente. Då det var tid for UL, sa magefølelsen gut, noko undersøkelsen og viste.

Kva som kjem ut gjennstår å sjå;)

(og ja, eg håpar å ein gong få ei jente, men er ikkje mindre nøgd med at det blir gut av den grunn<3).

Skrevet

Jeg fikk selv jente første gang, men hadde ingen spesiell følelse da.. Vi fikk vite kjønnet den gangen på ul..

Denne gangen har jeg jentefølelse.. Så da får vi se om jeg føler det bare fordi jeg har jente fra før, eller om det faktisk stemmer :)

Takk for deling av erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...