Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg husker jeg og venninner pleide å tulleringe endel når vi var 14-15 år. Vi tastet tilfeldige tlf numre. Var det ei dame som tok tlf pleide vi å si at vi hadde hatt sex med mannen hennes osv. Uff. Får litt vondt når jeg tenker på alt det vi gjorde og sa nå.. Vi gikk også rundt på "ringepiggen" som det het, eller "ring på å stikk av" som det også heter. Vi var ikke snaue med å ring på hos gamle folk eller folk som vi viste hadde små barn ( i håp om å vekke barna). Som oftest gjorde vi dette på kvelden etter at det var mørkt.. Tror vi var rundt 12 år gamle på den tiden.. Utrolig barnslig, dumt og garantert fryktelig irriterende for de vi gjorde dette mot.. Føler meg utrolig dum når jeg tenker tilbake på det. Hvilke dumme ting gjorde du når du var yngre?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Gjorde masse rampestreker, vi var jo som regel en liten gjeng da. Hehe. Ding dong stikk. isopor på vinduer Gjørme og egg etter russ og ungdommer. bytting av alles post i et postkassestativ Jeg og en nabogutt pleide å kaste snøballer på biler, det ble fort slutt etter at en mann ble forbanna å skjelte oss ut. Og da ble jo mamma sint på han, som skjelte oss ut, men hun fant jo tilslutt ut hva engleungene egentlig hadde gjort etterhvert da. Tror vi fikk en lærepenge for livet der. 1, ikke kast snøballer, 2. En mamma kan bli sint 2 ganger på kort tid, og ting kan snu fort.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Også pøbelringte vi selvsagt. "Hei, er det hos Strøm? Nei.. Har du ikke strøm du da?"
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Jeg husker jeg og venninner pleide å tulleringe endel når vi var 14-15 år. Vi tastet tilfeldige tlf numre. Var det ei dame som tok tlf pleide vi å si at vi hadde hatt sex med mannen hennes osv. Uff. Får litt vondt når jeg tenker på alt det vi gjorde og sa nå.. Vi gikk også rundt på "ringepiggen" som det het, eller "ring på å stikk av" som det også heter. Vi var ikke snaue med å ring på hos gamle folk eller folk som vi viste hadde små barn ( i håp om å vekke barna). Som oftest gjorde vi dette på kvelden etter at det var mørkt.. Tror vi var rundt 12 år gamle på den tiden.. Utrolig barnslig, dumt og garantert fryktelig irriterende for de vi gjorde dette mot.. Føler meg utrolig dum når jeg tenker tilbake på det. Hvilke dumme ting gjorde du når du var yngre? Husker vi brukte å ringe grønt nummer til SUSS, eller hva det het? ungdomstelefon.. åsså fant vi opp problemer slik som at vi var 14 år og gravid osv. + chatta en del som tidlig tenåring og hadde faktisk omtrent nettsex med noen ( som jeg skjønner idag) var pedofile) ! Var sånn tulleting jeg og venninnene mine gjorde.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Vi satt en jentegjeng og tullet med mannfolk på nettet, hisset de opp skikkelig. Vi fikk de til å sette på web cam å vise seg frem, HELE kroppen sin. Hehe så fortalte at vi var menn osv. - ringe på å stikke av - tlf terror til ukjente - Sette ting som sto på gårdsplasser på andre steder. F.eks ute møblement som sto på terrassen ble flyttet på gårdsplassen osv..
Von Hertelhofen Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Hvert år i ca 5 år på rad, så tok jeg det halvveis oppspiste pepperkakehuset mitt, pakket det pent inn i julepapir, og satt det på trappa til en gammel nabodame! Ringte på og løp avgårde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå