HokusPokus1 Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har sett en gang en type strikk som festes i knappen og knappehullet, så buksa holder seg oppe når man ikke får igjen knappen.. Noen som vet hvor jeg finner det?
SpirenMin Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 ÅÅÅÅ jeg har lett etter den linken jeg ogsÅ!!! Jeg har sett et innlegg med en slik innretning, et tøystykke som man setter ned i bukse foran, med knapp pÅ ene sia, og knappehull pÅ andre sia, ikke sant? Har lett i to dager nÅ etter det innlegget, men ikke pokker om jeg finner det!
salt_fisk Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 http://nelly.com/no/mammakl%C3%A6r/undert%C3%B8y/%C3%B6vriga-underkl%C3%A4der/carriwell-100264/flexi-belt-4792-130/
SpirenMin Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Fant endelig noe lignende jeg også, her får man tre for kr 185. http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=42&prodid=6482 Men ingen av disse var den jeg opprinnelig så, den hadde et tøystykke som gikk ned i glidelåsen liksom, sånn at ikke huden vises eller man må ha noe under.
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 babybelt tror jeg mine het. og jeg mener jeg kjøpte dem på den kule mage el no sånt..? jeg fikk 2med sånn stoff, og to uten, for rundt 200,- mener jeg:)
Mamma i vinden Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Jeg har bare brukt en vanlig hårstrikk i bukser med vanlig knapp, ikke trykknapp. Funker fint. Bretta bare buksa litt under magen og hadde lang singlet/genser over. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Jeg kjøpte 3stk pakning på ellos.no for 149kr... De er med "lapp" som dekker glidlåsen, og justering. Problemet her var at lårene mine vokste ikke, så etterhvert så skle buksen ned når knappen i buksa var oppe -Da var det lettere med "gravidbukser" på H&M...
SpirenMin Skrevet 16. mars 2012 #8 Skrevet 16. mars 2012 Jeg kjøpte 3stk pakning på ellos.no for 149kr... De er med "lapp" som dekker glidlåsen, og justering. Problemet her var at lårene mine vokste ikke, så etterhvert så skle buksen ned når knappen i buksa var oppe -Da var det lettere med "gravidbukser" på H&M... Vet du om de har den ennå? Finner den ikke... husker du hva den heter? Mitt problem er at jeg bruker ganske stor størrelse allerede, så jeg er redd for ikke å finne bukser som passer, har veldig lite lyst til å gå rundt i joggebukser når jeg ikke lenger får igjen knappen. Gravidbukser på de vanlige butikkene er jeg redd jeg ikke får over verken lår eller rumpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå