Gå til innhold

Til aktive facebook-jenter...


Fersking:)

Anbefalte innlegg

Når skal dere offentliggjøre det, og hvordan?

 

Jeg er 12+4 nå, men tenker å vente til nærmere påske da vi har truffet de vi vil si det ansikt-til-ansikt, og da tenkte jeg å legge ut en hjemme-mekka-påskequiz :)

 

Noen som har noen andre morsomme ideer? Gøy å høre om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde tenkt å vente litt til med å offentliggjøre det for alle på fb... venner og familie får vite det selvfølgelig, men vi hadde tenkt å legge ut ul bildet på fb når vi har vært der. og skrive at jenta vår skal bli storesøster.. Da er vi vel rundt uke 18/19, syns det er en grei tid for alle andre å få vite det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi offentiggjorde det veldig tidlig der.. for min del kunne vi godt venta men kjæresten klarte ikke holde seg og oppdatertestatusen , dagens ikke-facerape, nei årets! jeg skal bli pappa i september!:). søt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver å lager en CEWE fotobok på japanfoto med mange bilder i, og dem siste bildene er av guttungen som holder et skilt som det står : Jeg skal bli storebror...

også skal det være et ultralyd bilde vedsiden av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren MÅTTE bare poste det i går. Straks 12 uker.. Han la ut et bilde av noen supersøte Nikesko og skrev: Vi gleder oss til junior kommer i oktober:) og ragga meg i innlegget. Veldig fint:) aldri fått så mange likes og kommentarer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på hvordan/når dette evnt skal ut på facebook..! Har tenkt på måter å skrive ting litt hemmelighetsfullt på, men vil jo samtidig at alle skal skjønne hva som er på gang, slik at det ikke er skummelt å like eller kommentere det jeg skriver ;P tror også at veldig mange ikke-foreldre synes UL-bilder er kleint, men jeg er likevel veeeeldig frista til å legge ut etter UL nå på tirsdag.. kanskje jeg bare skal skrive;

 

"Kan ikke bare noen av mine venner forsnakke seg snart, slik at jeg SELV slipper å annonsere at jeg og xxxx skal bli foreldre i september? ;)"

 

Da slipper jeg tenke på hvordan jeg skal ordlegge meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist svangerskap skrev jeg etter ul; har en gutt i magen (eller noe sånt). Denne gangen kommer jeg ikke til å offentliggjøre det på noe status. Kan godt hende det kommer mer "naturlig" frem, som f.eks permisjonsstart, eller på et tilfeldig bilde.

Men nå er jeg en person som ikke liker å offentliggjøre alt på fb...

 

Så forresten en gang, at noen la ut bilde av en bolle i en ovn. Har også sett det her eller på et annet forum. Synes det er litt gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok bare til å fortelle til de nærmeste i familie og nære venner som bor andre steder i landet på FB :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen satte "skal bli pappa igjen ! Wee! (september)" da alle i nær familie og sånn hadde fått vite det.

 

Egentlig hadde vi ikke planer om å gjøre noen stor facebookgreipe ut av det, men ettersom moren min reagerte veldig gdårlig på nyheten, og begynte å ringe rundt til alle mulige og sladre om at HUN ikke syns at vi rde gjort dette nå og blablabla, så følte vi for å vise verden at dette er ønsket og glede for oss! Ærlig talt, vi er da voksne, høyutdannede mennesker med hus og bil og barn fra før.

 

Tok litt brodden av evnt sladder, liksom.

 

 

Og det er jo hyggelig når det renner inn 70 gratulasjoner i løpet av kkort tid, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...