G05+2spirer2012 Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg hadde laget middag og vi skulle sette oss for å spise. Så begynner mannen å skal lete gjennom reklame for å ha noe å lese i under middag!!! Nei,nå spiser vi som en familie svarer jeg. Så ble han dritsur,om ikke han skulle få lese mens vi spiste?? Så slenger han en kommentar til gutten,at om han bare begynte å grine var det måltidet komplett!! Da var jeg iferd me å fly i taket... Tlf hans ringer så han gikk for å ta den,da tok jeg tallerken hans å kastet maten i bosset!! Hormoner sa du??? Dritunge sier jeg!! Her lager jeg på mat,rydder opp,styrer hus og hjem,og han skal lese reklame under middagen!!!! Aaarg!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Sorry måtte berre trekke litt på smilebandet Men ja, litt irriterandes at han skal lese reklame kan eg forstå.
G05+2spirer2012 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2012 Kunne vel tatt det etter middag??? Men ja,det er mitt første "store" utbrudd som gravid,så dette går på gravidkvoten!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Ja, eg hadde nokk kommentert det eg også. Og eg er ikkje gravid enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå