Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Noe forskning viser at venstrehendte er mer kreative er flinkere i ballsport har høyere matematisk intelligens har dårligere psykisk og fysisk helse Jeg personlig kan kjenne meg igjen i den første og siste.. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Kjenner meg igjen i de to siste, men er stikk motsatt av de to første.
Koala *g07* Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er venstrehendt. Er vel kreativ, om jeg er mer enn andre vet jeg ikke da men. Resterende kan jeg ikke akkurat si jeg passer inn i.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Noe forskning viser at venstrehendte er mer kreative er flinkere i ballsport har høyere matematisk intelligens har dårligere psykisk og fysisk helse Jeg personlig kan kjenne meg igjen i den første og siste.. Hva med dere? jeg er ikke mer kreativ, men jeg tenker ofte litt andeledes en andre. og jeg er god i matte. men resten er jeg ikke enig i
Magia Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Alt bortsett fra det å være god i ballsport stemmer med meg eller altså.. Var god i matte på ungdomsskolen og videregående, men nå har jeg jo ikke prøvd meg på det på lenge.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Jeg kjenner meg igjen i den første, men ikke i de andre.
fått nr 2 <3 Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 I det siste kanskje..men hvertfall ikke i det andre. har også hørt at man skriver styggere å leser ofte avisen med å begynne bakerst.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 I så fall burde jeg vært venstrehendt...
Himmel og hav Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Av de fire familiemedlemmene jeg har som er venstrehendte, så er den ene ganske kreativ, en er god i matte og ingen av dem er spesielt dårlige i ballsport eller har skrantende helse.
Linerlen og pipipen Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Noe forskning viser at venstrehendte er mer kreative er flinkere i ballsport har høyere matematisk intelligens har dårligere psykisk og fysisk helse Jeg personlig kan kjenne meg igjen i den første og siste.. Hva med dere? Mer krativ stemmer hvertfall! Jobber i blomsterbutikk, og 4 av oss 6 er venstrehendte. Kjenner meg ikke igjen i de andre da. Det er godt jeg har en kasse som regner for meg, ellers hadde det blitt mye feil i veksel gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå