Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Hurra for sidebar-Gud. I øyeblikket tilbyr han meg ukrainske jenter, å bli kvitt magefettet, muggsoppkontroll og hjelp til å slutte å skjære tenner. Hva sier det om meg - eller om Gud?
Gjest Tullmusa83 Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Er mest fasinert over at sidebar dyret vil a jeg skal sjekke match og møteplassen. Jeg mener å reklame for sjekkenettsteder når man er inne på nettsider med profill som sier at man er i et forhold. Vet ikke helt hvor mye jeg tror på dette salget av personlig info som face vistnok driver med. Reklamen deres er ihvertfall ikke noe som appelerer til meg.
Patetica fåkksi Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Sidebar-Gud mener alltid at jeg kan gå ned 30 kg. i magefett på kun noen måneder. Alltid. Allføkkingstid for faen. Tror han har sett profilbildet mitt.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Sidebar gud mener det om meg og greit jeg har nok noen kilo mer en jeg burde, men 30 kg vil si at jeg blir 45 kg gårikke ann åbta sånt seriøst. Sidebar burde ta seg en bolle. Får mye fjortis reklame og vurderer å rydde vennelista mi på face, men trur søskenbarn og østre ville tatt det ille opp.
Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Jeg har ikke facebook, så det er ingen garanti.
Frenzia Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Hva er en sidebar-gud, og hvorfor vises det så mye rynkekrem-reklame på de nettstedene jeg er på?
Gjest sug lut Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 Sidebar-Gud vet alt om alle, og sender derfor målbevisst reklame om det du virkelig behøver i livet ditt i sidebaren på mailprogrammer som gmail og hotmail og sikkert fler. Han vet mer om deg enn du liker, derav magefett og rynkekrem, men jeg nekter å være med på ukrainske jenter.
Frenzia Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Åssen i pokker vet denne guden at jeg trenger rynkekrem da? Jeg mÅ anta at det er en svært intetanende og fornærmende gud, for det eneste den har Å forholde seg til er navnet mitt og eventuelle søk jeg gjør. Og navnet mitt er ikke Olga, jeg søker ikke etter abonnementinformasjon pÅ Hjemmet, og bør derfor ikke gi noen guder i det hele tatt ideen om at jeg trenger hjelp mot rynker. Ufiiiint! Og en gud som ikke liker rynkene min kan gÅ Å sette seg pÅ Zevs gaffel!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 16. mars 2012 #9 Skrevet 16. mars 2012 Er det sidebargud som sender mail og. Haha da er han frekk jeg trenger absolutt ikke potens middel.
Patetica fåkksi Skrevet 16. mars 2012 #10 Skrevet 16. mars 2012 Dette med sidebar-Gud oppstod for et par år siden da det begynte å bli helt tydelig at Su Gluteo (som jeg liker å kalle'a) (betyr "hennes ræv" på spansk) (jeg er spansk) ønsker å menge seg med ukrainske og russiske "single, young and horny" damer. For ALLE mailer til og fra henne, uten unntak, inneholdt spesifikt den type reklame. Sidebar-Gud vet å treffe spiker'n på huet, selv om han noen ganger tar litt vel hardt i. Akkurat i det jeg setter tenna i dagens første måltid blinker "Ned i vekt? Klikk her!" og det er ikke den beste starten på dagen.
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2012 #11 Skrevet 16. mars 2012 Hennes Ræv vil da for pokker ikke menge med damer henner ikke kan prate med, Apetit! ("Henner" er forresten altfor lite brukt.)
Bondejenta Skrevet 16. mars 2012 #12 Skrevet 16. mars 2012 Sidebar meiner tydlegvis eg har dårleg ånde...
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2012 #13 Skrevet 16. mars 2012 Sidebar meiner tydlegvis eg har dårleg ånde... Sidebar bør ta seg en bolle.
Patetica fåkksi Skrevet 16. mars 2012 #14 Skrevet 16. mars 2012 Sidebar bør ta seg en bolle. Kan du be meg ta meg en bolle og? Da får jeg ikke dårlig samvittighet, for "jeg spiser den jo fordi jeg fikk innstruks om det for pokker!"
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2012 #15 Skrevet 16. mars 2012 Sidebar bør ta seg en bolle. Kan du be meg ta meg en bolle og? Da får jeg ikke dårlig samvittighet, for "jeg spiser den jo fordi jeg fikk innstruks om det for pokker!" Ta'rei ei bolle, Ape tit!
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2012 #16 Skrevet 16. mars 2012 Sidebar bør ta seg en bolle. Kan du be meg ta meg en bolle og? Da får jeg ikke dårlig samvittighet, for "jeg spiser den jo fordi jeg fikk innstruks om det for pokker!" Ta'rei ei bolle, Ape tit! Forresten, visste du at du også kunne hete Patte-Ica? HAHAHAHAHAHAHAAA! Eller Ica-Patte? Sleng pattene over skuldra og ta ei bolle til, du.
Patetica fåkksi Skrevet 16. mars 2012 #17 Skrevet 16. mars 2012 Hey!! :-@ Eller, hva med patte-pica? Sånn hormonell lyst på å patte litteranne lizzm? Jeg tok meg en boks hvitløksscampi i stedet. Og plantet en haug med tomatspirer.
Gjest sug lut Skrevet 16. mars 2012 #18 Skrevet 16. mars 2012 Hahahaa! Jeg kan bli gul sut. Men hennes ræv er mye mye bedre:) Jeg har mekka på balkongen - vinter slem, sommer snill - og i tillegg henta opp kjempepelargoniene, som faktisk også har overlevd, i alle fall tre av dem, den siste er litt tvilsom, i en mørklagt kjellerbod. Uendelig lange hvite sykt utseende spirer, som nå er klippet av, og så har de fått vann og tar opp masse gulvplass. Mars akkurat som den skal være, med andre ord.
Studine mevik Skrevet 16. mars 2012 #19 Skrevet 16. mars 2012 sidebar-Gud mener jeg trenger nye klær, noe som forsåvidt er sant, men jeg trenger ikke bare korte kjoler, trange skjørt og utringa topper. Også trenger jeg visst smokk med navn på
Gjest sug lut Skrevet 17. mars 2012 #20 Skrevet 17. mars 2012 sidebar-Gud mener jeg trenger nye klær, noe som forsåvidt er sant, men jeg trenger ikke bare korte kjoler, trange skjørt og utringa topper. Også trenger jeg visst smokk med navn på Ja, er det ikke fascinerende at Sidebar-Gud ønsker at alle kvinner skal kles opp for en tur på stripa? Kort, snaut og syntetisk over hele linja. GriseGud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå