Gå til innhold

Virus på siden eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste gang jeg går ut eller inn av innlegg her inne, og den nycomedreklamen kommer opp, så dukker det opp en melding i nettleseren om jeg vil lagre og åpne.. Trykker avbryt hver gang, men hva er dette? Virus på dib?

Bruker ie om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg på og.....

Skrevet

Trodde det bare var meg.. Sikkert virus hvis alle får det samme.. Står noe om timestamp ett eller annet..

Skrevet

ja, ingen som har åpnet den?

Skrevet

Nei får opp den samme jeg også, nekter å åpne den :(

Skrevet

Jeg er jo så distre at jeg kunne funnet på å åpne en slik fil, men nei, heldigvis, har ikke åpnet denne :)

Skrevet

Men hvordan få den vekk da?

Skrevet

Er egentlig litt glad for at det er flere som opplever det, og ikke at det bare er min data. :P Men det er veldig irriterende.

Og jeg ville nok ikke trykket lagre eller åpne!!!

HI

Skrevet

Meg også!! *roper på moderator*

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere snakker om, jeg? Hvilken reklame?? Og når kommer denne meldingen opp?

Jeg legger alltid innleggene jeg vil lese i nye faner ved siden av anonymforum-fanen;) Men prøvde nå å trykke på et innlegg for deretter å gå tilbake igjen. Fikk ikke opp noen melding.

Forresten så bruker jeg Chrome.. Bruker alle dere andre explorer?

Skrevet

Det er ikke noen reklame. Det er et ikon som kommer opp lengst nede på siden med en rar tekst med noe om timestamp og masse nr. Og om man vil åpne lagre eller avbryte denne.

Skrevet

Vil du åpne eller lagre v=4;m=2;1=22767;c=186970;b=1644030;tpr=0;ts=_timestamp_.jsfraafe2.specificclick.net?

åpne lagre avbryt

sånn står det i dette pop up vinduet.

Skrevet

Dukker opp her hele tiden å.. =/

Skrevet

Vil du åpne eller lagre v=4;m=2;1=22767;c=186970;b=1644030;tpr=0;ts=_timestamp_.jsfraafe2.specificclick.net?

åpne lagre avbryt

sånn står det i dette pop up vinduet.

Nei, her kommer det ingen pop up i det hele tatt.

Skrevet

Jeg får den jeg også. Trodde også det bare var meg :P

Skrevet

jeg var inn på en annen side som Klikk også står bak og det samme skjedde der??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...