lillemaigullet Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Har dere bare et som dere flytter rundt fra seng til vogn, eller har dere to stk? Og hvor anbefaler dere og kjøpe skinn? Min mor vil spandere et lammeskinn fra nøstebarn på meg (de koster jo litt..), så jeg tenkte at det kunne jeg bruke i sengen til babyen og at jeg selv kunne kjøpe et litt billigere et på barnashus eller lignende butikk (evnt. kjøpe et selv fra nøstebarn om de er bedre) for å ha i vognen. Tenker at det er stress og bruke samme skinnet i sengen og i vognen.. Eller hvordan har dere tenkt å gjøre det? Er kvaliteten på nøstebarnskinnet så mye bedre i forhold til et billigere fra en av babybutikkene? Tenker at min mor kan få slippe og bruke så mye på et lammeskinn viss de som er billigere er like gode..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Jeg kjøpte bare 2 stk fra barnashus jeg:) Litt usikker på om jeg vil ha det ene i vognen da jeg får et juni-barn på østlandet da men det får jeg bare se ann:)
Kanutten83 Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Jeg hadde glatt takket ja til et skinn fra nøstebarn, de har et ganske stort et som passer ypperlig i seng:) Jeg synes de er hakket bedre i kvalitet enn de fra barnas hus. Men de fra barnas hus funker de altså, men de blir fortere slitt. Og så er det greit å ha et i senga og et i vogna så slipper man å bytte hele tiden. Vi har brukt lammeskinn hele året vi, lammeskinnet varmer på vinteren, men om sommeren så svaler det litt så ikke ungen blir så svett:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Vi hadde to skinn fra Barnashus til ungene. Ett i sengen og ett i vognen. Ville ikke hatt skinnet fra vognen i sengen siden det er brukt ute. Hadde jeg fått skinn fra Nøstebarn hadde jeg takket ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå