Gå til innhold

Skal gifte oss til sommeren

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lurer jeg på noe.

Hvor mange retter er det vanlig å ha i bryllup?

Er vi selv som betaler, og vi har ikke et veldig stort budsjett.

En vi snakket med når det gjaldt lokale mente at når man har kaker trenger man ikke dessert, men er ikke det litt stusslig? Har ikke alle kaker liksom?

Vil gjerne ha svar fra dere som har giftet dere eller vært i bryllup.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde forrett, hovedrett, dessert først. Og så kaker etterpå når folk hadde fått strukket på beina og maten hadde sunket noe.

Skrevet

Hva hadde dere?

Skrevet

Det er mer og mer vanlig å ha koldtbord fikk vi høre da vi skulle gifte oss for tre år siden. Det er billigere, pluss at man setter ut restene utpå kvelden så slipper man ekstra nattmat. Helt herlig ;) Lykke til! :)

Skrevet

Har forresten vært i tre bryllup siden og alle tre hadde koldtbort, to av de hadde rester til nattmat (høres trasig ut, men det er jo steingodt!). Veldig fine bryllup, selv om det ikke er trerettes, liksom...

Skrevet

Har vært å hørt pris på mat på restaurant, og det var ikke mye dyrere enn om vi skulle bestille mat, leie lokale og leie servise + kanskje få noen til å servere og vaske/rydde etterpå.

Tro hvordan vi kan gjøre det med rester etterpå da...

koldtbord kostet forresten akkurat det samme som varmmat.

Skrevet

Og en ting til, er det OK å sende bryllupsinnvitasjoner på mail til de som jeg vet at sjekker mailen? og jeg har mailadressa til, vil da si folk jeg kjenner veldig godt, ikke fjerne slektninger.

Skrevet

Nei, kan hende det ligger på samme prisen, men hvis du bestiller varmmat må du ordne nattmat i tillegg. På et koldtbord finner dessuten alle noe de liker, og det er bestandig varmmat der også (kjøttkaker, kylling, laks, gryterett, ris etc)...

Og personlig synes jeg ikke man kan sende invitasjon på mail!!! Du kan sende mail og be de holde av datoen hvis du er treg med invitasjonene.. Men jeg hadde ikke hatt store forventninger til et bryllup hvis jeg fikk en fellesmail i innboksen min....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...