Gå til innhold

vi har netopp lagt inn bud på hus :)!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kryss fingrene for oss da jenter :D! vi har tapt utallige mange boliger nå, så nå håper jeg det er vår tur til å bli huseiere :) fristen er satt til 12.30 å jeg er såå spent :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro!

Krysser fingrene for dere ;)

Du må oppdatere oss da!

Skrevet

takk :)! det skal jeg gjøre :)

Skrevet

åhh så spennende :)

Ikke lenge igjen nå. Masse lykke til!!!

Skrevet

arg! vi tapte igjen.. :( Gir opp huskjøp snart! har tapt 6 budkriger nå, blir like skuffet hver eneste gang :( får håpe det blir vår tur i løpet av 2012! begynner å bli trangt i leiligheten på 50 kvadrat med to små og et soverom :(

Gjest Miryks
Skrevet

Oi, 50 kvadrat og fire stykker som bor der? :o

Skjønner godt at dere er leie da, det er jo altfor trangt!

Håper også at det blir deres tur snart :)

Skrevet

ja.huff.begynner å bli lei av lite skap plass og tranghet nå ja!

takk :)

Skrevet

Å sÅ kjedelig :(

HÅper dere fÅr drømmehuset snart!

Vet hvordan det er Å bo trangt- vi hadde et hus pÅ 63 kvm med to barn og en i magen...

Vi var heldige Å fÅ kjøpt oss stort hus før 3. kom, og det var fantastisk!

ønsker deg lykke til videre ;)

Skrevet

Huff.. Var synd det da... :-/

husker at budrunden var utrolig nervepirrende når vi kjøpte huset... :-)

Skrevet

Kansje dere må legge inn bud på litt billigere boliger slik at dere har mulighet til å bli med i budrunden? Det blir sikkert deres tur også etter hvert, men kansje dere må justere forventningene i forhold til hva dere kan få litt.

Skrevet

vi har vært med i både ''billige'' boliger og nå to veldig dyre. I januar var vi med på en heftig budkrig der vi ga oss 100 000 over taks! Dette huset gikk 10000 over. Det er så stor etterspørsel her jeg bor, utenfor trondheim, og husene vi har bydt på har vært mellom 2.5 millioner,og den i dag 3.4 millioner. Men vi har håpet om en bolig og vår tur i 2012. :)

Skrevet

Ja, det er høye priser både i og utenfor Trondheim....

Glad vi kjøpte for snart 5 år siden jeg... Bor utafor Trondheim og huset gikk 250 000 over takst eller noe slikt. (vi fikk huset selv om at vi ikke hadde høyeste budet da)

Skrevet

Om dere absolutt skal kjøpe enebolig med en gang i stede for å velge f.eks rekkehus får dere jo bare heller bo på kun 50 kvm.

Det er mange større boliger utenfor Trondheim enn 50 kvm som der hadde hatt råd til.

Skrevet

vis økonomien er så god at dere kan by på hus til 3,4 mill har dere jo mulighet til og bygge?

Skrevet

Huff så synd, vet hvordan du har det. Jeg kjøpte selv i Trondheim, holdt på i 16 mnd før jeg endelig vant en budkrig, det var en liten leilighet, den gikk 500-tusen over takst. Helt syke priser i Trondheim for tiden.

Lykke til neste gang :)

Skrevet

Kan jeg spøre hvor utenfor Tr.Heim dere ser? :)

Skrevet

nei,vi ser på rekkehus også :) har vell sett og bydt på det meste nå. Vi fikk mere i lån pga utleiedel, men kostnadene for å bygge er mye høyere,har regnet på det også.hehe. Vi ser i trondheim-orkanger områdene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...