Gå til innhold

Overtid og nr to...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gikk på overtid med nr 1, gikk dere på overtid med neste eller er det en sjanse for at jeg kan føde før tiden denne gangen?

Gikk 14 dager over med nr 1... Blæ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som gikk på overtid med nr 1, gikk dere på overtid med neste eller er det en sjanse for at jeg kan føde før tiden denne gangen?

Gikk 14 dager over med nr 1... Blæ...

Gikk 14 dager over med nr 1 og fikk 14 dager før med nr 2. Ungene hadde forresten like stor fødselsvekt på 4 kilo (uæææ). :)

Skrevet

Gikk en uke over med nr 1, ble satt i gang da, hadde nok godt mye lenger før den startet selv.

Fødsel nr 2 startet som lyn fra klar himmel 3 dager før termin og gikk rasende fort. Jeg hadde ikke hatt ett eneste tegn på nært forestående fødsel, så var sikker på å gå over termin igjen, men den gang ei :)

Skrevet

Åh,er sÅ redd for Å bli gÅende pÅ overtid igjen denne gangen, forrige var 4200, hÅper neste blir litt mer normalvektig og kommer før termin!...

Skrevet

Åh,er sÅ redd for Å bli gÅende pÅ overtid igjen denne gangen, forrige var 4200, hÅper neste blir litt mer normalvektig og kommer før termin!...

HI

Skrevet

Dette er jeg også veldig spent på. Gikk 11 dager over med nr 1 og ble satt i gang da pga lite fostervann. Nå er det 7 uker igjen til termin med nr 2, og jeg håper jeg slipper å gå over termin denne gangen.

Skrevet

Gikk 15 dager over terminen med nummer 1

og 16 dager over terminen med nummer 2

Begge er igangsatt

Nummer 3 ble tatt med ks bare 2 dager over terminen (tverrleie med vending) fordi jeg var helt umoden og de klarte ikke å få igang fødselen. Vannet ble tatt 2 dager tidligere, så da var det ingen annen utvei.

Jeg har konkludert med at jeg er av dem som har lengre svangerskap,

Skrevet

Gikk 15 dager over terminen med nummer 1

og 16 dager over terminen med nummer 2

Begge er igangsatt

Nummer 3 ble tatt med ks bare 2 dager over terminen (tverrleie med vending) fordi jeg var helt umoden og de klarte ikke å få igang fødselen. Vannet ble tatt 2 dager tidligere, så da var det ingen annen utvei.

Jeg har konkludert med at jeg er av dem som har lengre svangerskap,

Skrevet

14 dager over med nr 1 og 19 dager over med nr 2! Jeg var dermed innstilt på at jeg var en av dem med lange svangerskap og var innstilt på igangsettelse 14 dager over med nr 3. Men da fødte jeg 14 dager FøR termin! Alle gode ting er tre :P

Skrevet

14 dager over med nr 1

5 dager før med nr 2

Skrevet

Hmmm... Veldig variabelt altså.

Vannet gikk på meg, men det endte i keisersnitt pga lite fremgang etter x antall timer/dager med riestimulerende drypp.

Jeg vil jo da i grunn være regnet som førstegangs ifht utdrivningsfasen. Gruuuuuuuer meeeeg skikkelig!

HI

Skrevet

Nr 1: 8 dagar over

Nr 2: satt i gang 11 dagar over

Nr 3: satt i gang 10 dagar over

Eg er nok også sånn som har laange svangerskap.. Mor mi gjekk og mellom 2 og 3 veker over i sine tre svangerskap.

Skrevet

Den er litt vanskelig å se på ifht min mor som gikk over en mnd over med meg, navlestreng og morkake smuldret opp og jeg ble kalssifisert som dødfødt, men de fikk liv i meg.

De to neste hun fikk kom en,5 og to,5 mnd før tiden.

Hi

Skrevet

1,5 og 2,5 mnd før tiden...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...