Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Tennåringer er rasende "festlige" !! Har ikke mindre enn 2 stykker + en hissig 3 åring. Kan si tålmodigheten blir satt på prøve mang en gang. Nekter å tro jeg var like ille i den alderen I dag gikk det nesten bra, helt til den eldste skulle kle på ytterklær. Da fant hun ikke noen papir hun skulle ha med på skolen.....og måtte jo selvfølgelig være jeg som hadde kastet de. Hjelperikke bar å telle de til 10 her nei...
Bondejenta Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Føler med deg. Eg har "kun" ein tenåring i hus (pluss tre små), og ALT er min feil. Samme kva det gjeld... Skikkeleg kosleg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Føler med deg. Eg har "kun" ein tenåring i hus (pluss tre små), og ALT er min feil. Samme kva det gjeld... Skikkeleg kosleg. Hehe! Går vel over til slutt får vi håpe
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Det er vel ikke rart det blir sånn når de aldri har blitt opplært til å ta ansvar for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå