Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er kjempe redd. Skal heldigvis til legen i morgen. Det verste er jo at dette har bekymret meg i flere måneder, og da var det bare en liten kul på høyre side som var litt mindre enn en ert. Legen jeg var til da mente dette bare var en blodåre og at jeg var hysterisk, var der i september. Har byttet fastlege. Merket at kulen på høyre side har blitt dobbelt så stor. Den er bevegelig og den kjennes fast ut. Selve kulen er ikke vond, men er øm i område rundt, derfor jeg merket den har blitt større. Har kjent den siste uken at jeg har vært øm på andre siden også. Så fant en kul på den siden også, men den satt fast og er ikke bevegelig og er veldig øm hvis jeg tar på den. Men i går oppdaget jeg en ny kul igjen på venstre side, det er akkurat som den på høyre. Bare at den er enda mer bevegelig. Virker ikke som om de sitter fast i huden eller fast i noe på innsiden. De er ikke vonde å ta på, men er øm i område de sitter i. Jeg vet dere ikke kan gi meg noe svar, men jeg trenger å få luftet mine bekymringer. Mannen min er ikke bekymret og mener at dette ikke er noe å tenke på for det er uansett noe ufarlig. JEG er redd, for i tillegg til dette har jeg slitt lenge med andre plager. Kroppen klarer ikke ta opp jern, så mine jernlagre er så og si tomme, sist var de på 3. Uansett hvor mye jern jeg propper i meg så har det ingen virking. Så jeg er så trøtt og uopplagt. Jeg har hatt et innlegg om dette tidligere også, så kan hende noen kjenner det igjen Noen som vil dele erfaring og tanker med meg?
2 hjertegull :) Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Mange ganger kan slike fettkuler oppstå i vevet og kjertler. Men det er bra du får det undersøkt, for det KAN være andre ting. Vet ikke hva annet jeg skal si, en lykke til hos legen! Sender deg en god klem, og håper det er noe fullstendig ufarlig!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Mange ganger kan slike fettkuler oppstå i vevet og kjertler. Men det er bra du får det undersøkt, for det KAN være andre ting. Vet ikke hva annet jeg skal si, en lykke til hos legen! Sender deg en god klem, og håper det er noe fullstendig ufarlig! Takk. Trenger ikke si så mye. Trenger bare at noen vil ''høre'' på det jeg har å si. Mannen kommer bare med statistikker om hva det mest sannsynlig er. Kan han ikke bare gi meg en klem og late som om han er bekymret for meg i det minste og lytte til det jeg sir. HI
2 hjertegull :) Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Jeg tenker at han nok sikkert på et vis oppfatter din redsel og at det smitter over på han så han blir redd selv også. Kanskje prøver han å distansere seg fra det, og ikke helt vet hvordan han skal takle det, om du skjønne hva jeg mener.. Jeg forstår deg veldig veldig godt. Mange ganger trenger man bare å bli hørt, få litt omsorg og forståelse.. Kanskje er det statistikker som sier at dette mest sannsynlig ikke er farlig, som holder han oppe.. Og for å tro på det selv må han prente det inn i deg også.. Jeg vet ikke, bare en tanke..
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Skjønner godt at du er bekymret, men mest sannsynlig er det bare fettkuler som har oppstått. Har du vært plaget med forkjølelse? Jeg får sånne kuler på kjeven når jeg er forkjøla, eller veldig veldig sliten. Bra at du skal få sjekket det ut, det hjelper hvertfall ingen at du er bekymra Lykke til i morgen!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Jeg tenker at han nok sikkert på et vis oppfatter din redsel og at det smitter over på han så han blir redd selv også. Kanskje prøver han å distansere seg fra det, og ikke helt vet hvordan han skal takle det, om du skjønne hva jeg mener.. Jeg forstår deg veldig veldig godt. Mange ganger trenger man bare å bli hørt, få litt omsorg og forståelse.. Kanskje er det statistikker som sier at dette mest sannsynlig ikke er farlig, som holder han oppe.. Og for å tro på det selv må han prente det inn i deg også.. Jeg vet ikke, bare en tanke.. Ja det kan hende. Jeg blir bare så innmari trist når han ikke vil høre snakk om det for det er jo bare noe ufarlig uansett. Spent på hva min nye lege sier i morgen. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 Skjønner godt at du er bekymret, men mest sannsynlig er det bare fettkuler som har oppstått. Har du vært plaget med forkjølelse? Jeg får sånne kuler på kjeven når jeg er forkjøla, eller veldig veldig sliten. Bra at du skal få sjekket det ut, det hjelper hvertfall ingen at du er bekymra Lykke til i morgen! Jeg er forkjølt akkurat nu ja Men har ikke vært forkjølt siden september. Ja er helt sikkert noe ufarlig, men det er den tanken: Hva hvis. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Har hatt 2 kuler slike som du beskriver i maaange år på halsen, og det er fettkuler, vurderer å fjerne den ene da den er blitt ganske så stor....
Vinterbby2015 Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Ønsker deg mye lykke til og en god klem! Det går nok bra skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå