Gå til innhold

Eksen singel igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til våre barn, som jeg aldri har glemt.... Vi har alltid hatt et spesielt forhold...

Men, hvor lang tid bør det gå før jeg sier til han at jeg vil at vi skal prøve igjen??

Han har selv sagt at det alltid vil være noe mellom oss, men jeg vet jo ikke hva han mener med det..

Jeg vil virkelig at det skal bli oss to igjen, jeg savner han, barna savner han og familien savner han..

Det er mye som må ordnes opp i og snakkes om før noe som helst kan skje.. Og jeg aner jo ikke hvordan han stiller seg til dette... Jeg er fullstendig klar over at jeg kan gå på en smell, men er villig til å gjøre det.. For å bli en familie igjen...

Dette ble rotete, men ønsker noen tips på veien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes vel ikke noe fasitsvar på hvor lenge du bør vente, men hva med å ta det litt gradvis. Dere har jo barn i lag, så ingen kommer til å tenke over at dere har kontakt, dere er jo bundet til hverandre i mange år fremover uansett... Inviter han til å komme å spise middag sammen med dere.. Bli med i akebakken.. Gjøre diverse hyggelige ting. Og så kan du jo invitere han med på en date etterhvert :) Hehe, å daten kan du legge til familievernkontoret ;) neida.. Men de kan jo også hjelpe med parterapi, hjelpe dere til å se både utfordringer og annet.. Altså dersom dere finner ut at dere vil prøve igjen!

Men vær sikker før han flytter inn igjen.. Det er ikke bra for barna med sånn av-og-på greier.. :)

Krysser fingrene for deg, jeg! :)

Skrevet

Tusen takk for et flott svar :)

Ble reint rørt her jo ;) jeg lar det ligge en stund til, sånn at han får tid til å samle seg..

Skrevet

Jeg fikk mange mld fra han i går, han ville komme her og snakke litt.. Men jeg hadde besøk av en venninne som ikke gikk før langt på natt :P Vi skal på samme fest i dag, men føler det blir feil å sitte der og snakke og i tillegg er det alkohol med i bildet.. Nei, får bare ta ting som det kommer :) Men kjenner det kribler litt magen, håper bare at han etterhvert kan føle det samme som meg.. At vi kan bli en familie igjen :)

Skrevet

ÅÅÅ nÅ blir jeg virkelig rørt her, synes forøvrig du fikk sÅ godt svar at jeg vil bare ønske deg masse lykke til!!!!!

Skrevet

Jeg hadde nok bare sagt det til han, at du har lyst å finne ut om det kan bli dere igjen. Så får du vite hva han tenker uten å måtte mistolke signaler :)

Jeg gikk fra samboeren min for noen år siden. Vi hadde alltid et spesielt bånd, kunne ikke leve uten hverandre. Likevel fortsatte livet på hver vår kant pga faktorer i forholdet som var. Etterhvert fikk vi andre partnere, men jeg avsluttet bl.a. pga jeg fant ut at det var samboeren som var mannen for meg. (Han ville alltid ha meg tilbake, selv når han var med hun andre).

En kveld når han leverte barna og fortalte at det ikke gikk med henne, de var enige om at det ikke gikk, men hadde ikke gjort slutt, så fortalte jeg hvordan jeg følte det. Veldig forsiktig da. Vi gjorde ikke noe før de hadde avsluttet forholdet på et skikkelig vis, men vi visste begge fra det øyeblikket at det ville bli oss.

Skrevet

Hold oss oppdatert da :)

Skrevet

En oppdatering ja.. hehe ;) Det var en veldig gøy fest :P Fikk snakket litt, selv om jeg sa at jeg ikke ville snakke med alkohol i bildet..

Han ble med meg hjem, angret ikke men det var for tidlig i forhold til at han nettopp har gått ut av et forhold.. Fikk beskjed om å være tålmodig... Det er jo veldig lett ;)

Men skal gjøre mitt beste, og la han være i fred til han er ferdig å tenke hva han vil...

hi

Skrevet

Forstod jeg deg riktig at han ble med deg hjem etter festen og dere hadde sex? Så fikk du beskjed om å være tålmodig fordi det var for tidlig for ham osv? I såfall var det eneste han ville, et lett nummer. Dessverre. Hvis dere IKKE hadde sex fordi han syntes det var for tidlig, stiller saken seg annerledes.

Skrevet

Ikke noe sex nei.. Det ga jeg grei beskjed om.. Det var for å snakke sammen..

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...